مایکروسافت پلتفرم مدیریت واکسن کرونا را طراحی کرد

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

خدمات مشاوره‌ای شرکت مایکروسافت پلتفرم جدیدی را برای مدیریت واکسن کرونا درست کرده و امروز آن را به صورت نهایی عرضه می‌کند. این پلتفرم جدید قرار است به دولت و همچنین مراجعان مراکز درمانی کمک کند.

مایکروسافت در حالی نرم افزار خود را به صورت جهانی عرضه می‌کند که شرکت‌های همکار او مانند Accenture، Avanade، EY و Mazik Global نیز در حال فعالیت بر روی پلتفرم مدیریت واکسن خود هستند. این شرکت‌ها اکنون برای توسعه برنامه‌های خود از سرویس ابری مایکروسافت استفاده می‌کنند

کاربردهای اصلی پلتفرم جدید مایکروسافت
مسئولان شرکت مایکروسافت در پست مرتبط با پلتفرم جدید اظهار داشتند نقش اصلی نرم افزار جدید کسب اطمینان از امنیت مراجعان و صحت عملکرد واکسن است. از آن جایی که واکسن‌های بسیاری در حال عرضه هستند و به زودی در سراسر دنیا منتشر می‌شوند، کسب اطمینان از عملکرد مفید آن‌ها یک امر ضروری به حساب می‌آید. شرکت مایکروسافت به همراه همکاران خود در نظر دارد سیستمی را در اختیار دولت‌ها و مردم قرار دهد که می‌تواند آمار مراجعان را ثبت کند و ارتباط آن‌ها با مراکز درمانی را مورد بررسی قرار دهد تا افراد بدانند چند مرحله از واکسن خود را پشت سر گذاشته‌اند.

بر اساس ادعای مایکروسافت، این شرکت از زمان شیوع ویروس کرونا تا به امروز بیش از ۲۳۰ ماموریت اضطراری برای کرونا را در سراسر دنیا پوشش داده و به مراکز درمانی در این راه کمک کرده است. بخش خدمات مشاوره‌ای مایکروسافت یا همان MCS سیستم Vaccination Registration and Administration Solution را طراحی کرده که به طور خلاصه VRAS نام گرفته است. این سیستم نام نویسی، برنامه‌ریزی و همچنین ارزیابی فرآیند واکسن زدن را به سادگی صورت می‌دهد و تحت کنترل دارد. با کمک چنین سیستمی مراکز درمانی می‌توانند از میزان تاثیر هر نوع واکسن مطلع شوند و مراجعه کنندگان را تحت مراقبت از راه دور قرار دهند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *