تکن ۸ در یک ماه رکوردشکنی کرد!

 

تکن ۸، جدیدترین نسخه از سری بازی‌های مبارزه‌ای محبوب تکن، در عرض تنها یک ماه پس از انتشار، به فروش خیره‌کننده‌ی دو میلیون نسخه دست یافت. این آمار، که توسط کمپانی باندای نامکو منتشر شده، نشان می‌دهد که تکن ۸ در مقایسه با نسخه‌ی قبلی خود، تکن ۷، که دو ماه طول کشید تا به این تعداد فروش برسد، عملکردی به مراتب بهتر داشته است.

تکن ۷ با فروش ۱۱.۸ میلیون نسخه، پرفروش‌ترین بازی این سری تا به امروز بوده است. با این حال، با توجه به شروع طوفانی تکن ۸، به نظر می‌رسد که این بازی در مسیر پیشی گرفتن از برادر بزرگتر خود قرار دارد.

پیشرفت‌های قابل توجه تکن ۸ نسبت به نسخه‌ی قبلی، این بازی را برای طیف وسیعی از مخاطبان، از جمله تازه‌واردان و علاقه‌مندان به بازی‌های مبارزه‌ای، جذاب کرده است.

در دیگر اخبار مربوط به تکن ۸، شخصیت محبوب ادی گوردو در بهار امسال به عنوان اولین شخصیت اضافی در قالب بسته‌ای الحاقی به بازی اضافه خواهد شد. همچنین، طرفداران خواهان اضافه شدن شخصیت تیفا از بازی Final Fantasy ۷ Rebirth به تکن ۸ هستند.

کاتسوهیرو هارادا، کارگردان سری تکن، در پاسخ به این درخواست‌ها اعلام کرد که باندای نامکو هنوز در مورد اضافه شدن شخصیت‌های مهمان به بازی تصمیمی نگرفته است. یوشینوری کیتاسه، تهیه‌کننده‌ی سری فاینال فانتزی، نیز از تمایل طرفداران به این موضوع ابراز خوشحالی کرد.

تکن ۸ هم اکنون برای پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

منبع:زومجی

مطالب مرتبط