پوکو C61، نسخه ری‌برند شده Redmi A3 با بلوتوث ۵.۴ و اندروید ۱۴

 

پوکو C61، یکی از تلفن‌های هوشمند جدید و مقرون‌به‌صرفه شرکت پوکو، در حال آماده‌سازی برای عرضه در بازارهای جهانی و هند است. این گوشی، که در واقع نسخه ری‌برند شده Redmi A3 است، اخیرا در میان داده‌های بلوتوث SIG و گواهی BIS دیده شده است. این نشان می‌دهد که این گوشی به زودی رونمایی و عرضه خواهد شد.

به گزارش [مای اسمارت‌پرایس]، شماره مدل ۲۳۱۲BPC51H برای پوکو C61 در میان داده‌های بلوتوث SIG و گواهی BIS مشاهده شده است. این شماره مدل، همان شماره مدلی است که برای Redmi A3 در چین استفاده شده است. این بدان معناست که پوکو C61 و ردمی A3 یک گوشی هستند و فقط نام تجاری آن‌ها متفاوت است.

داده‌های بلوتوث SIG

لیست بلوتوث SIG نشان می‌دهد که پوکو C61 از بلوتوث ۵.۴ پشتیبانی می‌کند و به طور پیش‌فرض از اندروید ۱۴ برخوردار است. این یک امتیاز مثبت برای این گوشی است که نشان می‌دهد که پوکو به روزرسانی سیستم عامل اهمیت می‌دهد. البته این تأییدیه، سایر مشخصات فنی گوشی را فاش نمی‌کند و برای آن باید به اطلاعات ردمی A3 مراجعه کنیم.

ردمی A3 یک گوشی مقرون‌به‌صرفه است که دارای صفحه نمایش ۶.۷ اینچی LCD با وضوح HD+ و نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز است. این گوشی توسط تراشه مدیاتک Helio G36 به همراه حداکثر ۶ گیگابایت رم و ۱

 

منبع: ترنجی

مطالب مرتبط