انتقاد تند دادستان کل کشور از وزیر ارتباطات

دادستان کل کشور: آقای وزیر ارتباطات با حضور کارشناسی که من معرفی می‌کنم در تلویزیون بنشین و پاسخ سوالات ما از جمله اینکه چرا برای تشکیل فضای مجازی ملی اقدامی نمی‌کنید را بده.

حجت‌الاسلام محمد جعفر منتظری در مراسم تودیع و معارفه دادستان تهران که صبح شنبه در مجتمع قضائی امام خمینی (ره) برگزار شد، بر مدیریت فضای مجازی تاکید کرد و افزود: بیشترین مسائل مربوط به فضای مجازی در حیطه وزارت ارتباطات است. به عنوان مدعی العموم می گویم آقای وزیر ارتباطات با حضور کارشناسی که من معرفی می‌کنم در تلویزیون بنشین و پاسخ سوالات ما از جمله اینکه چرا برای تشکیل فضای مجازی ملی اقدامی نمی‌کنید چرا خواسته رهبری را انجام نمی‌دهید؟ عامه مردم می‌خواهند، چرا کوتاهی می‌کنید؟ آقای وزیر چرا مصوبات شورای عالی فضای مجازی را انجام نمی‌دهید؟ چرا شبکه‌های اجتماعی داخلی را تقویت نمی‌کنید؟ شبکه‌هایی که جایگزین اینستاگرام جهنمی است را چرا تقویت نمی‌کنید؟ چرا باند زیادی در اختیار شبکه‌های خارجی قرار می‌گیرد؟ مگر قرار نبود پهنای باند از شبکه‌های خارجی به داخلی‌ها اضافه شود، پاسخ دهد.

وی با انتقاد از پاسخ وزیر ارتباطات در رابطه با حادثه طلبه مظلوم همدانی، گفت: من وزیر را شخصاً ندیدم تا به او دست مریزاد بگویم.

منتظری در ادامه انتقادات خود به وزیر ارتباطات، گفت: شما در یک سخنرانی طوری‌حرف زدید که سند ۲۰۳۰ را تقویت کردید خوشبختانه رهبری اخیراً در رابطه با این سند توضیحات مکفی دادند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *