سرقت خودرو در GTA 6 بسیار سخت‌تر می‌شود

 

احتمالاً شاهد ویژگی‌های واقع‌گرایانه، تجربه‌ی بازی بسکتبال و سرقت سخت‌تر خودروها در GTA 6 خواهیم بود.

افراد زیادی منتظر انتشار بازی GTA 6 ازراک‌استار گیمز هستند که هنوز تاریخ ان مشخص نشده؛ اما اخیرا اطلاعات هیجان اگیزی درباره برخی ویژگی های این بازی منتشر شده.

خشونت واقع‌گرایانه‌تر و تأثیرگذارتر

بنابر پستی در ردیت، یکی از ویژگی‌های این بازی، خشونت واقع‌گرایانه‌تر و تأثیرگذارتر خواهد بود. کاربر ردیت می‌گوید احتمالاً در این بازی شاهد مکانیک‌های جدید و طبیعی مثل پاشیدن خون از محل زخم‌های گلوله و حتی قطع عضو کاراکتر های بازی باشیم.

تفریحات بیشتر و متنوع‌تر است.

از دیگر ویژگی‌هایی که ممکن است در جی تی ای ۶ ببینیم، فعالیت‌های تفریحی بیشتر و متنوع‌تر است. به‌عنوان مثال ممکن است قابلیت رفتن به باشگاه ورزشی و انجام بازی بسکتبال را در GTA 6 تجربه کنیم.

سخت‌تر شدن سرقت خودرو

یک ویژگی دیگری که ممکن است در این بازی وجود داشته باشد، سخت‌تر شدن سرقت خودرو است؛ به شکلی که ممکن است رانندگان در برابر شما مقاومت کنند یا حتی روی شما اسلحه بکشند. ممکن است حتی در روز های بعد پلیس خودروی سرقت شده را شناسایی و شما را دستگیر کند.

این اطلاعات هنوز تایید نشده وشاید در نسخه‌ی نهایی بازی وجود نداشته باشند.اگر این ویژگی ها در بازی اعمال شود میتواند تا حد زیادی این بازی را واقع گرایانه تر کنند و کاربران حس نزدیکی بیشتری به کاراکتر های بازی داشته باشند.

راکستارگیمز اعلام کرد که، بازی جی تی ای ۶ قرار است در سال ۲۰۲۵ دردسترس قرار بگیرد. و کنسول های پلی استیشن ۵ و ایکس باکس سری ایکس و ایکس باکس سری اس از ان پشتیبانی میکنند.

منبع: زومیت

مطالب مرتبط