پلی استیشن وی‌ آر ۲ به‌دست گیمرهای کامپیوتر می‌رسد

 

شرکت سونی میخواهد پشتیبانی‌از آثار پی‌سی را به هدست واقعیت‌مجازی PSVR2 اضافه کند.

شرکت سونی با هدستVirtual Reality پلی استیشن VR قدم‌های مثبتی برداشت؛ اما PSVR2 که سال گذشته به بازار امد اما خیلی موفقیت چندانی نتوانست کسب کند. با اینکه از نظر سخت افزاری بسیار قدرتمند تر است اما پشتیبانی‌ مناسبی نداشته و به همین علت روی فروشش هم تاثیر زیادی داشته .
اما سونی قصد تقویت این محصول را دارد. پلی استیشن در پستی در وبلاگ خود با اشاره به مهم‌ترین آثار آینده این هدست شامل Metro Awakening، شرکت ژاپنی اعلام کرد درحال آزمایش سازگاری پی‌سی برای پلی استیشن VR2 است و نوید پشتیبانی‌از آثار کامپیوتر را درسال جاری به این محصول داد.

سونی نوشت: «مفتخریم اعلام کنیم اکنون درحال آزمایش قابلیت دسترسی کاربران PS VR2 به آثار پی‌سی هستیم تا درکنار ارائه آثار این هدست ازطریق پلی استیشن ۵، تنوع بیشتری ارائه کنیم. امیدواریم این پشتیبانی در سال ۲۰۲۴ دردسترس قرار بگیرد؛ پس منتظر اخبار تکمیلی باشید.»

باید منتظر بمانیم و ببینیم این پشتیبانی چه میزانی از بازی‌های کامپیوتر را شامل میشود؛ اما به‌هرنحو، گسترش فهرست آثار PS VR2 اتفاق خوبی است. باید ببینیم آیا بازی Half-Life: Alyx هم روی این هدست قابل اجرا خواهد بود یا خیر

 

منبع: زومجی

مطالب مرتبط