Samsung با عرضه گلکسی S24، پیشتاز بازار جهانی موبایل در ماه فوریه شد

 

در رقابت تنگاتنگ بازار گوشی‌های هوشمند، سامسونگ با معرفی سری پرچمدار جدید خود، گلکسی S24، توانست در فوریه ۲۰۲۴ به صدر جدول فروش جهانی دست یابد و اپل را به مقام دوم بفرستد. این موفقیت، که برای اولین بار در پنج ماه گذشته رخ داده، نشان‌دهنده تغییرات قابل توجهی در سلیقه مصرف‌کنندگان و نوآوری‌های فناورانه است.

گزارش‌های KED Global حاکی از آن است که سامسونگ در این ماه با فروش ۱۹٫۶۹ میلیون دستگاه، از اپل که ۱۷٫۴۱ میلیون گوشی آیفون به فروش رسانده، پیشی گرفته است. سری گلکسی S24 با فروش ۶٫۵۳ میلیون دستگاه، ۲۰ درصد از کل فروش جهانی سامسونگ در ماه فوریه را به خود اختصاص داده و در اروپا نیز با ۳۴ درصد سهم بازار، موقعیت پیشرو خود را حفظ کرده است.

موفقیت سامسونگ به طور قابل توجهی به استفاده از هوش مصنوعی در گوشی‌های جدیدش مرتبط است، که به عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی برای جذب مشتریان عمل کرده است. هوش مصنوعی به سامسونگ این امکان را داده تا سهم بازار خود را در ایالات متحده به میزان ۱۶ درصد افزایش دهد و به ۳۶ درصد برساند.

سامسونگ، قابلیت‌های هوش مصنوعی را نه تنها در سری گلکسی S24، بلکه در سری گلکسی S23، گلکسی زد فولد ۵، گلکسی زد فلیپ ۵ و سری گلکسی تب S9 نیز عرضه کرده است. حال باید دید که اپل چگونه با معرفی سری آیفون ۱۶، به این رقابت در عرصه هوش مصنوعی پاسخ خواهد داد.

مطالب مرتبط