لپ تاپ Galaxy Book Go با ویندوز ۱۰ و پردازنده ARM عرضه خواهد شد

به نقل از گجت نیوز اخیرا سامسونگ چند لپ تاپ جدید را معرفی کرد که می‌توانیم از گلکسی بوک فلکس ۲ آلفا، گلکسی بوک اودیسه و گلکسی بوک پرو نام ببریم. اما در مراسم رونمایی، جای لپ تاپ Galaxy Book Go خالی بود.

این دستگاه، یک نوت‌بوک سبُک، باریک و بدون فن توصیف شده است؛ مجهز به نسخه ARM ویندوز ۱۰ و پردازنده ۸ نانومتری اسنپدراگون ۷c کوالکام!

صفحه نمایش  ۱۴ اینچی IPS LCD لپ‌تاپ از رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل پشتیبانی می‌کند؛ اما لمسی نیست تا قیمت آن، پایین نگه داشته شود. البته استاندارد Mil-810G تضمین کننده‌ی استحکام و دوام آن خواهد بود. این یعنی تحمل افتادن از ارتفاع ۱.۲ متری و نفوذناپذیری نسبت به غبار!

پشتیبانی از LTE، برخورداری از رم ۴ گیگ و اس‌اس‌دی ۱۲۸ گیگابایتی، دیگر ویژگی‌های ذکر شده برای سامسونگ گلکسی بوک گو هستند. باتری ۴۲.۳ وات ساعتی دستگاه نیز در همراهی با پردازنده کم‌مصرف، باید شارژدهی طولانی داشته باشد.

از درگاه‌های ارتباطی این دستگاه ۱.۳۹ کیلوگرمی هم باید به دو USB-C، یک USB-A، یک جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، یک شیار کارت microSD و یک شیار سیم‌کارت اشاره کنیم.

قیمت لپ تاپ سامسونگ Galaxy Book Go

انتظار می‌رود این محصول با قیمت ۴۴۹ یورو (۵۴۲ دلار) در آلمان عرضه شود. البته ظاهرا در آمریکا، برچسب قیمت ۳۴۹ دلاری خواهد داشت؛ هر چند که این نسخه از LTE پشتیبانی نمی‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *