با Soundmoji صدای ایموجی خود را بشنوید

با Soundmoji صدای ایموجی خود را بشنوید

فیسبوک ویژگی جدیدی به نام Soundmoji به مسنجر خود اضافه کرد که پخش صدا توسط ایموجی‌ها را امکان‌پذیر می‌کند.

فیسبوک ویژگی جدید Soundmoji را به مسنجر خود اضافه می‌کند؛ قابلیت جدیدی که گزینه گسترده‌تری را در روش‌های برقراری ارتباط با دوستان ارائه می‌دهد.

معرفی Soundmoji درست یک روز قبل از روز جهانی ایموجی صورت گرفت. این ویژگی جدید، پخش صدا را به برخی از محبوب‌ترین ایموجی‌های مرتبط با صدا اضافه می‌کند. این ایموجی‌ها شامل کف‌زدن، جیرجیرک، خنده شیطانی و درام زدن می‌شود. هم‌اکنون در کل تنها ۲۷ نمونه Soundmoji وجود دارند، اما در آینده، احتمالا تعداد آن‌ها افزایش می‌یابد.

در اینجا نحوه دسترسی به Soundmoji در اپ مسنجر آمده است:

مسنجر را باز کنید و وارد چت خود شوید

روی دکمه منوی واقع در پایین صفحه چت ضربه بزنید

روی آیکون بلندگو کلیک کنید

در نهایت Soundmoji مورد نظر خود را انتخاب و ارسال کنید

فیسبوک در حال کار روی ویژگی‌های جدید دیگر اپلیکیشن‌های محبوب خود است که Exclusive Friends در اینستاگرام و پشتیبانی از چند دستگاه در واتساپ را دربرمی‌گیرند. این شرکت همچنین روی ادغام بهتر بین دو شبکه اجتماعی فیسبوک و اینستاگرام نیز کار می‌کند.

اگر به خاطر داشته باشید در سال ۲۰۱۸ مارک زاکبرگ، مدیرعامل فیسبوک، به دلیل دادن اطلاعات خصوصی کاربران به تبلیغ‌کنندگان مورد تحقیق قرار گرفت. گفته می‌شود این شرکت هنوز هم به دلیل واکنش‌های تند مردم تحت فشار قرار دارد. اکنون مسئولان فیسبوک در تلاش هستند که بار دیگر اعتماد مردم را به دست آورند و احساس امنیت را در دل آن‌ها ایجاد کنند. به همین دلیل اخیرا فیسبوک یک بسته‌ی به‌روزرسانی برای iOS و iPadOS ارائه داده است که از کاربران می‌خواهد انتخاب کنند آیا اجازه می‌دهند که این اپلیکیشن فعالیتشان را ردیابی کند یا خیر؛ چنین به‌روزرسانی منابع تبلیغاتی فیسبوک و در نتیجه درآمد آن را به‌شدت محدود می‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *