گوشی‌های گلکسی A71 و A51 سامسونگ معرفی شدند

شرکت سامسونگ الکترونیکس از اعضای جدید سری گوشی‌های A خود با نام گلکسی A71 و A51 رونمایی کرد. گوشی‌های گلکسی A71 و A51 با هدف قرار دادن تجربه‌ای فوق‎العاده از موبایل با استفاده از نوآوری‌های کاربردی، در دسترس همگان طراحی شده است. قابلیت‌هایی مانند عمر بالای باتری که نیاز زندگی‌های پرمشغله امروز را برآورده می‌کند، دوربین هوشمند برای ثبت دنیای اطراف به همان شکلی که می‎بینیم و البته یک نمایشگر Infinity-O که تجربه بصری فراگیری را در اختیار شما قرار می‌دهد.

سامسونگ با معرفی گلکسی A71 و A51 مجموعه سری A خود را موفق‌تر از گذشته ‌کرده است. سری گلکسی A از زمان معرفی در سال گذشته، یکی از محبوب‌ترین سری گوشی‎های هوشمند سامسونگ شده است. این دو گوشی جدید هم نوآوری‌های ضروری و موردعلاقه کاربران را در اختیار آنها قرار خواهد داد.

کاربران به دنبال گوشی با ظاهری زیبا هستند که عمر باتری زیادی داشته باشد و رخدادهای زندگی‎شان را با کیفیت عالی ثبت کند. و  جدیدترین اعضای سری A همچنان این خواسته را برآورده خواهند کرد.

تجربه گوشی پیشرفته

گوشی‌های گلکسی A71 و A51 برای ثبت مهم‎ترین لحظات زندگی شما طراحی شده‌اند. دوربین اصلی این دو گوشی با داشتن سه لنز فوق عریض، Macro و تشخیص عمق، در کنار استفاده از قابلیت‌های هوشمند به شما امکان می‌دهد تا تقریبا همه رخدادهای زندگی‎تان را با بیشترین دقت و شفاف‌ترین تصاویر ثبت کنید.

دوربین اصلی گوشی گلکسی A71 دارای دقت فوق العاده ۶۴ مگاپیکسل و گوشی A51 دارای دقت ۴۸ مگاپیکسل است که به شما امکان می‌دهد در هر ساعتی از شبانه روز عکس‌هایی کاملا شفاف و دقیق بگیرید. لنز فوق عریض این دوربین‎ها دارای زاویه دید ۱۲۳ درجه است که برابر با زاویه دید چشم انسان است. قابلیت هوشمند این دوربین بصورت خودکار نیاز به گرفتن عکس فوق عریض را تشخیص و به شما پیشنهاد می‌دهد و سپس بصورت خودکار حالت عکاسی، فوق عریض می‎شود. لنز ماکرو هم باعث می‌شود فوکوس روی سوژه‌های مختلف کاملا دقیق و شفاف شود. با استفاده از لنز تشخیص عمق هم می‎توانید افکت Live Focus را فعال کرده و با مات کردن پشت زمینه، سوژه موردنظرتان را در عکس کاملا برجسته کنید.

فیلمبرداری باکیفیت

با استفاده از قابلیت Super Steady Video در حالت فیلمبرداری که مانع لرزش دوربین می‌شود، از تمامی فعالیت‎ها و اتفاقات پرجنب و جوش اطراف خودتان هم تصاویری کاملا واضح و بدون پرش بگیرید. چه در حال فیلمبرداری از یک سوژه در حال حرکت باشید یا دوربین در دست‌تان باشد و خودتان در حال حرکت باشید، این قابلیت مانع کمترین لرزش در تصویر نهایی می‎شود. حتی زمانی که در حال دویدن، کوهنوردی یا بازی با حیوان خانگی‌تان هستید هم این قابلیت باعث می‌شود تصاویری که می‌گیرید کاملا واضح باشند.

نمایشگر تمام صفحه

هردو گوشی گلکسی A71 و A51 مجهز به نمایشگر سوپر آمولد Infinity-O هستند. نمایشگرهای این دو گوشی با اندازه‌های به ترتیب ۶.۷ و ۶.۵ اینچ، تجربه بصری کاملا فراگیری را به کاربر هدیه می‎کند تا دنیای اطراف خود را فراموش کرده و غرق تماشای برنامه یا بازی موردعلاقه خود روی بزرگ‌ترین صفحه نمایش‎ در میان همه گوشی‌های هوشمند سامسونگ تاکنون شود.

اتصال طولانی‌تر

گوشی‌های گلکسی A71 و A51 به ترتیب دارای باتری‌هایی با ظرفیت ۴۵۰۰ و ۴۰۰۰ میلی‎آمپرساعت هستند و به این ترتیب می‎توانید با یکبار شارژ، کل روز از گوشی‌تان استفاده کنید. همچنین قابلیت شارژ سریع ۲۵ و ۱۵ وات هم که اکنون برای سری گلکسی سامسونگ به یک قابلیت معمول تبدیل شده، باعث می‎شود زمان شارژ گوشی هم به حداقل برسد.

این دو گوشی دسترسی شما به اکوسیستم اپلیکیشن‌ها و خدمات هوشمند سامسونگ شامل بیکسبی، سامسونگ پی و سامسونگ هلث را هم برای کاربر فراهم می‌کند. این گوشی‌ها با پلتفرم امنیتی پیشرفته سامسونگ ناکس محافظت می‌شوند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *