«سحر تبر» کیست و چرا به عروس مرده معروف است؟ + عکس

از دیشب که خبر بازداشت فاطمه . خ معروف به «سحر تبر» توسط نیروی انتظامی در شبکه‌های اجتماعی پخش شده است؛ آن دسته از کاربرانی که تا کنون چهره این دختر ۲۲ ساله را ندیده بودند؛ با تعجب از خودشان می‌پرسند که «سحر تبر» کیست و چرا شبیه به عروس مرده انیمیشن کارتونی معروف شده است؟

sahar-tabar-3

«سحر تبر» یکی از معروف‌ترین چهره‌های اینستاگرام و به اصطلاح شاخ‌های اینستاگرامی است. مدت‌ها است که عکس‌ها و چهره‌های عجیب و غریب او در شبکه‌های اجتماعی دست به دست می‌شود و حتی به صفحات کاربران مجازی غیر ایرانی و غیر فارسی نیز راه پیدا کرده است.

sahar-tabar-6

شروع کار فاطمه با یک آرزو بود. می‌خواست شبیه به آنجلیا جولی شود. برای تحقق آرزوهایش دست به چندین عمل جراحی زد و در هر عمل یک بخش از صورت و چهره‌اش را زیر تیغ جراحان برد ولی در نهایت بیشتر شبیه عروس مردگان و زامبی‌ها شد تا ان‌جا که به او لقب‌هایی مانند «سحر زامبی» و «سحر تبر» دادند.

sahar-tabar-1

سحر تبر بیش از ۵۰ عمل جراحی زیبایی انجام داده است و ماه‌ها رژیم گرفت تا به وزن ۴۰ کیلوگرم برسد. البته، هیچ سند و مدرکی برای ۵۰ عمل زیبایی سحر تبر و کارهایی که انجام داده و با گذاشتن عکس در اینستاگرام، خبرشان را می‌داد؛ وجود ندارد.

sahar-tabar-1

بسیاری از کاربران اینستاگرام از همان ابتدا می‌گفتند هدف این دختر معروفیت و کسب فالور بیشتر برای رسیدن به درآمدهای بالا است. تمام این تغییر شکل دادن‌ها و عکس گذاشتن‌ها حربه‌ای برای جمع کردن فالور است تا بعدا از طریق تبلیغات بتواند درآمدزایی کند.

sahar-tabar-4

برخی هم عکس‌های این دختر را فتوشاپی و ویرایش شده می‌دانستند و اعتقاد داشتند عکس خود واقعی او به این ترسناکی نیست.

sahar-tabar-5

سحر زامبی

سحر تبر در ادامه کار خود به هر روشی سعی می‌کرد جلب توجه کند. انواع رفتارهای هنجارشکنانه و مخالف عرف جامعه را در پیش گرفت تا فالورهایش میلیونی شود. از گذاشتن انواع دابسمش‌ آهنگ‌های مورد علاقه‌اش تا پست‌هایی که قضاوتش نکنند و زندگی خودش است و دوست دارد این‌طوری باشد و …

sahar-tabar-7

برای مدت طولانی داستان سحر تبر نقل محافل بود و تب لاغری و عمل جراحی‌های صورت مانند شکل بینی، پروتز سینه، لیپوساکشن، کشیدن پوست، بزرگ کردن لب، گونه‌سازی و تزریق ژل و چربی برای صاف کردن پوست صورت را در ایران داغ کرده بود.

sahar-tabar-9

حالا، خبر رسیده که براساس شکایت برخی از کاربران اینترنتی به دادگاه رسانه و ارشاد، این دختر ۲۲ ساله دستگیر و روانه زندان شده است. جرم سحر تبر ترویج خشونت، تحصیل مال از طریق نامشروع، توهین به مقدسات، گسترش اباحه‌گری و تشویق جوانان به فساد عنوان شده است.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *