اضافه شدن ویژگی‌‌های جدید به بخش دایرکت توییتر

توییتر به تازگی از اعمال چند تغییر جدید در بخش دایرکت این پلتفرم خبر داد و اعلام کرد که این به‌روزرسانی‌ها طی هفته‌های آتی در این اپلیکیشن پیام‌رسان قابل استفاده خواهند بود.

اضافه شدن ویژگی‌‌های جدید به بخش دایرکت توییتر
اضافه شدن ویژگی‌‌های جدید به بخش دایرکت توییتر

طبق گفته توییتر، از این پس کاربران می‌توانند یک توییت را برای حداکثر ۲۰ اکانت مختلف به صورت جداگانه به اشتراک بگذارند. تا پیش از این، ارسال پیام به چند نفر منجر به ایجاد چت‌های گروهی میان آنها می‌شد اما اکنون دیگر خبری از ایجاد این گروه‌ها نخواهد بود.

توییتر اعلام کرد که قابلیت مذکور در حال عرضه برای کاربران آی او اس و نسخه وب توییتر است و به زودی در اختیار کاربران اندروید قرار خواهد گرفت. در نسخه موبایلی اپلیکیشن توییتر نیز این شرکت دکمه اسکرول سریع را اضافه کرده که با زدن آن، کاربر می‌تواند جدیدترین پیام در یک مکالمه را مشاهده کند.

تغییر جدید دیگر در توییتر، نحوه نمایش زمان و تاریخ مربوط به هر یک از پیام‌هاست. بدین معنی که از این پس، هر پیام به صورت جداگانه با تاریخ و زمان نمایش داده ن‌می‌شود و به جای آن، پیام‌ها بر اساس روز، در کنار هم گروه‌بندی می‌شوند.

همچنین اگر کاربر روی محتوایی که شخصی دیگر برای وی ارسال کرده، لانگ پرس (فشار دادن انگشت برای چند ثانیه) کند، عکل‌العمل (ری‌اکشن) هایی جدیدی را برای ارسال مشاهده خواهد کرد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *