چگونه تتر را به تومان تبدیل کنیم؟

آنچه ارز دیجیتال را از ارز الکترونیکی در حال حاضر در حساب های بانکی اکثر آمریکایی ها متمایز می کند این است که هرگز شکل فیزیکی به خود نمی گیرد. در حال حاضر ، می توانید به یک دستگاه خودپرداز مراجعه کرده و رکورد الکترونیکی موجودی ارز خود را به دلار فیزیکی تبدیل کنید. ارز دیجیتال اما هرگز شکل فیزیکی پیدا نمی کند. همیشه در یک شبکه رایانه ای باقی مانده و از طریق دیجیتال مبادله می شود.

به عنوان مثال ، به جای استفاده از اسکناس های دلار فیزیکی ، با انتقال ارز دیجیتال به خرده فروشان با استفاده از دستگاه تلفن همراه خود خرید انجام می دهید. از نظر عملکردی ، این ممکن است تفاوتی با نحوه برخورد شما با پول خود با استفاده از برنامه های پرداخت مانند Venmo ، Paypal یا Apple Pay نداشته باشد.

به دنبال راه اندازی موفقیت آمیز ارزهای رمزپایه غیرمتمرکز مانند بیت کوین و اتریوم ، که ارزش آنها را ذخیره می کنند اما توسط هیچ مقام مرکزی کنترل نمی شوند ، دولت ها و بانک های مرکزی در سراسر جهان در حال تحقیق درباره امکان ایجاد ارزهای دیجیتالی خود هستند که به عنوان ارزهای دیجیتال بانک مرکزی شناخته می شوند.

تتر (Tether) چیست؟

تتر (Tether) یک ارز رمزنگاری شده است که به دلار آمریکا (USD) وابسته است. تتر یک Bitcoin ثابت است ، به این معنی که به یک دارایی اساسی گره خورده است – در این حالت ، ۱ رمز Tether به ۱ USD که در ذخیره Tether نگهداری می شود گره خورده است. دارایی های بسته می توانند به صورت نقدی یا به صورت وام به شرکت های وابسته نگهداری شوند. این امر از ثبات بالاتری در سرمایه گذاران برای سرمایه گذاران برخوردار است ، زیرا قیمت Tether به ندرت از ارزش ۱ دلار فاصله می گیرد. این Tether را به یک سکه واسطه محبوب برای سرمایه گذاران تبدیل می کند که روزانه سایر رمزنگاری ها را معامله می کنند و می خواهند بین جلسات معاملاتی یک پول ثابت را در کیف پول خود ذخیره کنند.

نحوه خرید تتر

برای خرید تتر بهتر است به یک سایت تبادل ارز دیجیتال مراجعه کنید. کاربران ساکن ایران معمولاً از یکی از دو روش خرید  تتر  از صرافی بیت مهر استفاده می کنند:

خرید مستقیم از سایت های ایرانی با ریال و کارت بانکی

بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال را در مبادلات خارجی مانند Bainance به تتر تبدیل کنید

در صرافی بیت مهر پس از ثبت نام و احراز هویت ، می توانید مستقیماً با کارت بانکی خود خرید کنید. برخی از سرمایه گذاران و بازرگانان نیز از روش دوم استفاده می کنند. این به معنای تبدیل بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال به USDT در مبادلات بین المللی است. برای خرید و فروش تتر و اطلاع از شرایط خرید می توانید با کارشناسان بیت مهر در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی نمایند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *