Apple ظاهراً با یک آپدیت مشکل تخلیه سریع شارژ باتری اپل واچ‌ها را برطرف می‌کند

به‌نظر می‌رسد که اپل درحال کار روی به‌روزرسانی جدیدی است تا مشکل تخلیه شارژ باتری بر اثر آپدیت watchOS 10.1 را برطرف کند.

اپل درحال آماده‌سازی به‌روزرسانی جدیدی برای اپل واچ‌ها است تا مشکل تخلیه شارژ باتری را که بعد از نصب آپدیت watchOS 10.1 در بعضی از این ساعت‌ها ایجاد شده بود، برطرف کند. هنوز نمی‌دانیم که دقیقاً چه اتفاقی باعث شده است تا ساعت‌های هوشمند اپل با مشکل باتری روبه‌رو شوند.

براساس یادداشت داخلی اپل که از طریق منابع مختلف به دست وب‌سایت MacRumors رسیده است، این شرکت به‌زودی آپدیتی منتشر می‌کند که مشکل تخلیه باتری اپل واچ‌ها را برطرف خواهد کرد. فعلاً جزئیات بیشتری درباره این به‌روزرسانی در دسترس نیست.

درحال‌حاضر نمی‌دانیم که چند کاربر از مشکل تخلیه سریع شارژ باتری رنج می‌برند و آیا این ایراد در همه مدل‌های آپدیت‌شده به watchOS 10.1 رخ داده است یا صرفاً به بعضی مدل‌های خاص مربوط می‌شود.

گزارش‌ها درباره تخلیه سریع شارژ باتری مدل‌های اپل واچ با watchOS 10.1

از زمان انتشار آپدیت watchOS 10.1، کاربران بسیاری در سایت پشتیبانی اپل، ردیت و انجمن گفت‌وگوی مک‌رومرز از بروز این اشکال در ساعت‌های هوشمند خود خبر داده‌اند. در میان این گزارش‌ها می‌توانیم حتی اشاره به مدل‌های قدیمی‌تر مثل اپل واچ سری ۵ و مدل‌های جدید مثل اپل واچ اولترا ۲ را هم ببینیم.

در یادداشت‌های انتشار آپدیت iOS 17.1 گفته شده بود این به‌روزرسانی مشکلی را برطرف می‌کند که در هنگام اتصال iOS 17 با اپل واچ‌های مجهز به watchOS 10.1 باعث افزایش مصرف باتری می‌شد. اما به‌نظر می‌رسد که این مشکل در ساعت هوشمند اپل همچنان به قوت باقی است.

پیش‌بینی می‌شود که اپل علاوه بر watchOS 10.1.1 درحال کار روی iOS 17.1.1 باشد تا به‌طور کامل این ایراد را برطرف سازد. البته این احتمال هم وجود دارد که رفع این مشکل به آپدیت watchOS 10.2 موکول شود که درحال‌حاضر در مسیر پشت‌سرگذاشتن آزمایش‌های بتا قرار دارد و احتمالاً در ماه دسامبر به دست عموم کاربران خواهد رسید.

منبع : دیجیاتو

مطالب مرتبط