اخبار جدیدشبکه اجتماعی

پس از قطعی اینستاگرام و فیسبوک دوباره فعال شد

قطعی اینستاگرام و فیسبوک

بر اساس گزارش وب‌سایت Downdetector.com، ردیابی قطعی‌ اینستاگرام و فیسبوک متعلق به شرکت متا (META.O) پس از قطعی که هزاران کاربر در ایالات متحده را تحت تأثیر قرار داده بود، برای اکثر کاربران دوباره فعال شد.

در اوج قطعی اینستاگرام و فیسبوک، حدود ساعت ۱:۳۵ بعد از ظهر  بیش از ۱۲,۰۰۰ گزارش از مشکلات مربوط به فیسبوک و بیش از ۵,۰۰۰ گزارش از مشکلات اینستاگرام دریافت شد. این داده‌ها توسط Downdetector که قطعی‌ها را از طریق گردآوری گزارش‌های وضعیت از منابع مختلف پیگیری می‌کند، اعلام شد.

قطعی اینستاگرام و فیسبوک

تا ساعت ۲:۰۹ بعد از ظهر به وقت شرقی، تعداد این قطعی‌ها به حدود ۴۵۰ مورد برای اینستاگرام و ۶۵۹ مورد برای فیسبوک کاهش یافت، طبق گزارش Downdetector.

اعداد Downdetector بر اساس گزارش‌های ارسال‌شده توسط کاربران است و تعداد واقعی کاربران متأثر ممکن است متفاوت باشد. متا به درخواست رویترز برای اظهار نظر پاسخی نداده است.

اوایل امسال، صدها هزار کاربر فیسبوک و اینستاگرام به مدت بیش از دو ساعت به دلیل یک مشکل فنی با قطعی مواجه شدند. طبق گزارش Downdetector، در اوج این قطعی، بیش از ۵۵۰,۰۰۰ گزارش اختلال برای فیسبوک و حدود ۹۲,۰۰۰ گزارش اختلال برای اینستاگرام ثبت شد.

مطلب پیشنهادی :

سرقت داده از دستگاه‌های ایزوله شده از اینترنت

شاهکار مهندسی اسپیس‌ ایکس در پرواز استارشیپ

معرفی کارت‌ گرافیک RTX 5090 و RTX 5080 و RTX 5070 در کنفرانس CES

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا