نسل سوم AirPod های اپل احتمالا در ماه مارس سال آینده رونمایی شود

به نقل از کلیک

احتمال می‌رود اپل از نسل سوم AirPod خود به نام AirPods3 در ماه مارس سال آینده با طراحی جدید اما مشابه با AirPods Pro رونمایی کند.

اپل از دومین نسل هدفون‌های بی‌سیم خود به نام AirPods2 در بهار ۲۰۱۹ رونمایی کرد. در طراحی این AirPod از تراشه H1 و شارژر بی سیم استفاده شده است. وجود این تراشه باعث می شود تا عمر باتری بیشتر باشد. همچنین از نرم افزار Siri استفاده می کند. از کاربردهای این نسل از ایرپادز میتوان به قابلیت پاسخگویی مکالمه، شنیدن موسیقی، استفاده از نرم افزار Siri و دیگر موارد اشاره کرد. اکنون اما چند ماهی می‌شود که نسل سوم این AirPod ها خبرساز بوده است.

گزارش جدیدی که از طرف LeaksApplePro منتشر شده است که ادعا می‌کند AirPods 3 احتمالا در ماه مارس ۲۰۲۱ به طور رسمی رونمایی شود. گزارش‌های قبلی هم تصدیق می‌کنند که احتمالا نسل بعدی AirPods در اوایل سال ۲۰۲۱ رونمایی می‌شود.

گزارش‌های قبلی همچنین حاکی از آن بود که AirPods 3 اپل با طراحی جدید اما مشابه با طراحی AirPods Pro است. در مورد جزییات ساخت هم انتظار می‌رودشرکت تایوانی Career Technology تأمین کننده اصلی قعطات این سری از هدفون‌های بی‌سیم اپل باشد.

گوچه انتظار می‌رود این سری ایرپادها از طراحی مشابه با AirPods Pro برخوردار باشد، بعید است از Active Noise Cancellation، ویژگی اصلی که نسخه Pro را از مدل‌های استاندارد متمایز می‌کند، پشتیبانی کند. برای اطمینان از این موضوع باید منتظر اخبار رسمی باشیم.

در حالی که نسل بعدی AirPods چندین ماه دیگر رونمایی می‌شود، طبق گزارشات ، اپل آماده رونمایی از AirPods Studio، هدست‌های جدید خود در چند روز آینده است.

منبع: gizmochina

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *