قابلیت جدید اینستاگرام؛ نمایش پست‌های دلخواه در فید اصلی

اینستاگرام این روزها در حال تست قابلیتی جدید برای پلتفرم خود است که به کاربران اجازه می‌دهد، پست‌هایی را که می‌خواهند در فید اصلی خود ببینند، انتخاب کنند.

بر اساس اطلاعاتی که اولین بار توسط الساندرو پالوتزی در توییتر منتشر شد، اینستاگرام از ماه اکتبر در حال تست این قابلیت در تایم‌لاین اپلیکیشن خود بوده است و با توجه به تغییراتی که در طی چند روز اخیر در این ویژگی اعمال شده، به نظر می‌رسد که این امکان به زودی برای عموم عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، ترکیبی از تصاویر و ویدیوها از اکانت‌هایی که کاربر دنبال کرده به همراه پست‌های پیشنهادی روی فید اصلی کاربر نمایش داده می‌شود. حال با این گزینه جدید، کاربران می‌توانند پست‌های اکانت‌های منتخب و یا مورد علاقه خود را مشاهده کنند.

اسکرین‌شاتی که توسط پالوتزی از منو و تایم‌لاین منتشر کرده، نشان می‌دهد که در صورت اضافه شدن این قابلیت، چه تغییراتی در این قسمت اعمال خواهد شد. اینستاگرام علاوه بر تغییر در تایم‌لاین، در حال کار روی بهبود ویدیوهای زنده (Live) است.

بر اساس اطلاعات منتشر شده، در حال حاضر تنها ایجادکنندگان ویدیوهای لایو قادر به مدیریت آن هستند اما در تغییرات جدید، این کاربر می‌تواند افرادی را به عنوان گرداننده ویدیوهای زنده اضافه کند. هدف از این کار، کمک به میزبان لایو برای مشاهده بهتر یا پاسخ دادن به کامنت‌ها عنوان شده است.

منبع : itiran

آموزش نتورک پلاس

مطالب مرتبط