امکان پیش‌نمایش پست‌های اینستاگرام در توییتر سرانجام فعال شد

پس از مدت‌ها، سرانجام قابلیت پیش‌نمایش پست‌های اینستاگرام هنگام اشتراک‌گذاری در سایر شبکه‌های اجتماعی، ازجمله توییتر فعال شد.

بی‌شک اینستاگرام در‌حال‌حاضر یکی از اپلیکیشن‌های شبکه‌ی اجتماعی محبوب جهان محسوب می‌شود. این پلتفرم راهکاری عالی برای اشتراک‌گذاشتن تصویرها و ویدئوهای روزمره با دوستان و دنبال‌کنندگان ارائه می‌دهد. شما می‌توانید محتوای مدنظر خود را در قالب پست یا استوری با دیگران به‌‌اشتراک بگذارید.

یکی از ایرادهای مهم اینستاگرام این است که پیش‌نمایش پست‌های این شبکه‌ی اجتماعی هنگام اشتراک‌گذاری در سایر پلتفرم‌ها مثل توییتر نشان داده نمی‌شود. از سال‌ها قبل، کاربران از این شبکه‌ی اجتماعی درخواست کردند تا این ویژگی را به پلتفرم خود اضافه کند و اکنون پس از مدت‌ها، قابلیت یادشده دردسترس قرار گرفته است.

به‌گزارش XDA، شرکت متا در پستی وبلاگی اعلام کرد که در حال بهبود شیوه‌ی نمایش محتوای آپلودشده در پلتفرم‌های اجتماعی دیگر است. تا پیش‌ازاین، اگر یک پست اینستاگرام را در پروفایل توییتر خود به‌اشتراک می‌گذاشتید، تنها بخشی از متن پست به‌همراه پیوند آن به اینستاگرام نمایش داده می‌شد. با این‌حال با به‌روزرسانی جدید این پلتفرم، اکنون هنگام اشتراک‌گذاری پست‌ها در توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی، پیش‌نمایشی از پست به‌همراه پیوند مستقیم به محتوای یادشده در اینستاگرام نمایش داده خواهد شد.

باوجوداین، پیش‌نمایش پست‌ها فقط زمانی نشان داده می‌شود که پست‌ها از حساب‌های عمومی به‌اشتراک گذاشته شود. بنابراین، اگر حساب خصوصی در اینستاگرام دارید، بینندگان برای مشاهده‌ی محتوای اصلی پست‌های شما در توییتر، همچنان باید روی پیوند مخصوص آن کلیک و شما را دنبال کنند. اینستاگرام اعلام کرده است پیش‌نمایش‌ها برای انواع پست‌های این پلتفرم اجتماعی ازجمله عکس‌ها، فیلم‌ها، Reel و حلقه‌ها نیز فعال است؛ اما درحال‌حاضر این ویژگی برای استوری‌ها ارائه نمی‌شود.

علاوه‌بر امکان پیش‌نمایش پست‌های این اپلیکیشن در سایر پلتفرم‌های اجتماعی مثل توییتر، اکنون می‌توانید پروفایل اینستاگرام خود را در یک وب‌سایت جاسازی کنید تا پیش‌نمایشی از محتوایی که در این پلتفرم ارسال کرده‌اید، نمایش داده شود. البته باید توجه کنید که درحال‌حاضر، این قابلیت نیز فقط برای حساب‌های کاربری عمومی دردسترس است. این ویژگی جدید ابتدا در ایالات متحده‌ی آمریکا دردسترس کاربران قرار خواهد گرفت و در آینده‌ی نزدیک، شاهد ارائه‌ی آن برای کاربران سایر نواحی جهان خواهیم بود.

اگر تمایل دارید پروفایل اینستاگرام خود را در یک وب‌سایت جاسازی کنید، می‌توانید به پروفایل خود مراجعه کنید و به مسیر Settings > Embed > Copy Embed Code بروید. سپس، کد ارائه‌شده در این بخش را در وب‌سایتتان قرار دهید.

منبع: زوم ایت

دوره آموزشی MCSE 2016

مطالب مرتبط