کلاب هاوس اندروید، ۳۱ اردیبهشت در سراسر جهان منتشر خواهد شد

پس از انتشار نسخه‌ی اندروید کلاب هاوس در ایالات متحده، در گزارشی اعلام شده است که کاربران تا ۳۱ اردیبهشت می‌توانند در تمام نقاط جهان، اپلیکیشن اندروید کلاب هاوس را دریافت کنند.

به‌زودی دسترسی به نسخه‌ی اندروید کلاب هاوس (Clubhouse) بسیار آسان‌تر از قبل خواهد بود. وب‌سایت TechCrunch در گزارشی اعلام کرده است که کلاب هاوس قصد دارد در هفته‌ی پیش رو نسخه‌ی اندروید برنامه‌ی گفت‌وگوی صوتی خود را در سراسر جهان در دسترس عموم قرار بدهد.

به گزارش انگجت، کلاب هاوس اندروید در ۱۸ می (۲۸ اردیبهشت) در برزیل، ژاپن و روسیه و سه روز بعد در هند و نیجریه منتشر خواهد شد. همه‌ی کاربران در سراسر جهان تا بعدازظهر ۲۱ می (۳۱ اردیبهشت) به این اپلیکیشن محبوب دسترسی خواهند داشت.

نسخه‌ی آی‌اواس کلاب هاوس از مارس ۲۰۲۰ (اسفند ۱۳۹۸ و فروردین ۱۳۹۹)  در دسترس بوده است. تنها چند ماه پس از شروع توسعه‌ی کلاب هاوس اندروید، این استارتاپ آزمایش بتای برنامه‌ی خود را از ۹ می (۱۹ اردیبهشت) صرفا برای کاربران آمریکایی آغاز کرد.

نسخه‌ی اندروید کلاب هاوس هنوز در مرحله‌ی آزمایشی قرار دارد؛ اما این شرکت انگیزه‌ی قوی برای توسعه‌ی سریع دارد. فیسبوک، توییتر و سایر شبکه‌های اجتماعی محبوب در تلاش هستند قابلیت‌هایی مشابه کلاب هاوس ایجاد کنند تا کاربران را در شبکه‌ی اجتماعی خود نگه دارند. کلاب‌ هاوس با انتشار نسخه‌ی اندروید باعث می‌شود کاربران بیشتری به این شبکه‌ی اجتماعی ملحق شوند و به پلتفرم‌های دیگری روی نیاورند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *