فتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس ۲۰۲۳ معرفی شدند؛ بهترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس و ویدیو برای افراد تازه‌کار

ادوبی نسخه‌ی جدید دو نرم‌افزار فتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس را که مخصوص افراد تازه‌کار هستند، با قابلیت‌های جدید مبتنی‌بر هوش مصنوعی معرفی کرد.

ادوبی نسخه‌ی جدید نرم‌افزارهای Photoshop Elements و Premiere Elements را به‌صورت رسمی معرفی کرد. این شرکت می‌گوید دو نرم‌افزار جدیدش یک‌سری قابلیت‌های مبتنی‌بر هوش مصنوعی دارند که به‌راحتی می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. همچنین فتوشاپ المنتس ۲۰۲۳ و پریمیر المنتس ۲۰۲۳ بهتر از نسخه‌های قبل با مک‌های مجهز به اپل سیلیکون سازگاری دارند.

 

ادوبی می‌گوید سرویس‌های المنتس با این هدف طراحی شده‌اند که مشتریان بتوانند افکار و ایده‌های خود را روی تصاویر و ویدیوها پیاده‌سازی و آنچه را که مدنظرشان است بیان کنند. این سرویس‌ها در عمل مخصوص تازه‌کاران‌اند، اما از یک‌سری قابلیت‌های حرفه‌ای که در نرم‌افزارهای سری Creative Cloud استفاده می‌شوند نیز بهره می‌گیرند. این یعنی حتی کاربران حرفه‌ای نیز می‌توانند از فتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس استفاده کنند.

فتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس ۲۰۲۳ معرفی شدند؛ بهترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس و ویدیو برای افراد تازه‌کار

براساس گزارش ۹to5Mac،‌ نسخه‌های جدید فتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس مجهز به قابلیتی به نام Guided Edits هستند و کاربر را مرحله‌به‌مرحله برای ویرایش عکس و ویدیو همراهی می‌کنند. ادوبی می‌گوید تمامی کاربران – از افراد تازه‌کار تا حرفه‌ای‌ها – از کار با Guided Edits لذت خواهند برد.

 

ادوبی فتوشاپ المنتس ۲۰۲۳ افزون‌بر نسخه‌ی دسکتاپ، دارای نسخه‌ی تحت وب و نسخه‌ی موبایل است که فعلاً در مرحله‌ی بتا به سر می‌برند و صرفاً از زبان انگلیسی پشتیبانی می‌کنند. این دو نسخه به شما امکان می‌دهند به‌راحتی تصاویر را ببینید و به اشتراک بگذارید.

 

یکی از قابلیت‌های بسیار جالبی که از هوش مصنوعی نشئت می‌گیرد Moving Elements است. این قابلیت با بهره‌گیری از فناوری Sensei ادوبی به شما امکان می‌دهد المان‌های متحرک را به تصاویر اضافه کنید. برای نمونه می‌توان در تصاویر به آبشارها و ابرها و حتی پس‌زمینه جلوه‌ی متحرک بخشید تا آن‌طور که ادوبی می‌گوید، «چشمه‌ای از جادوی سینمایی» به آن‌ها اضافه شود. کاربر می‌تواند تصاویر نهایی را به‌صورت ویدیو یا با فرمت GIF ذخیره کند و آن‌ها را با بقیه به اشتراک بگذارد.

فتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس ۲۰۲۳ معرفی شدند؛ بهترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس و ویدیو برای افراد تازه‌کار

نرم‌افزارهای جدید ادوبی مجهز به جلوه‌هایی هنری هستند که به ادعای این شرکت، از سبک‌های هنری معروف الهام گرفته شده‌اند. این جلوه‌ها در پریمیر المنتس به شما امکان می‌دهند کلیپ‌های ویدیویی را با یک کلیک متحول کنید.

 

ادوبی می‌گوید فتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس جدید در مک‌های مجهز به اپل سیلیکون عملکرد بسیار بهتری نسبت‌به نسل قبل دارند. فتوشاپ و پریمیر از سال ۲۰۲۱ به بعد به‌صورت نیتیو روی اپل سیلیکون اجرا می‌شوند، اما در به‌روزرسانی جدید بهبودهای مهمی اعمال شده‌اند تا این دو نرم‌افزار ۷۰ درصد سریع‌تر از قبل اجرا شوند. حجم فتوشاپ و پریمیر در نسخه‌ی جدید ۴۸ درصد کاهش یافته و سرعت نصب آن‌ها ۳۵ درصد بیشتر شده است.

فتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس ۲۰۲۳ معرفی شدند؛ بهترین نرم‌افزارهای ویرایش عکس و ویدیو برای افراد تازه‌کار

نسخه‌ی جدید فتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس به پس‌زمینه، الگو و طرح‌های جدیدی برای آسمان مجهزند تا کاربر بتواند به شکل حرفه‌ای‌تری محتوا را ویرایش کند. این دو نرم‌افزار ازطریق قابلیتی ویژه، به‌صورت مجازی عمق در تصویر ایجاد می‌‌کنند. پریمیر المنتس ۲۰۲۳ مجهز به ۱۰۰ قطعه‌ی موسیقی جدید است که می‌توانید از آن‌ها برای ویرایش محتوای ویدیویی استفاده کنید.

نسخه‌ی جدید فتوشاپ المنتس و پریمیر المنتس هم‌اکنون ازطریق وب‌سایت رسمی ادوبی دردسترس قرار دارند. هر یک از این دو سرویس به‌صورت جداگانه با قیمت ۹۹ دلار ارائه می‌شوند، اما ادوبی بسته‌ی نرم‌افزاری ویژه‌ای شامل هر دوی این اپلیکیشن‌ها را با قیمت ۱۴۹٫۹۹ دلار می‌فروشد.

منبع:زومیتو

 

مطالب مرتبط