طبق گزارش ها، سامسونگ کار بر روی یک حلقه هوشمند را آغاز کرده است

سامسونگ بزرگترین برند ساعت هوشمند در بخش اندروید است و در چند سال گذشته ساعت های هوشمند موفق مختلفی را منتشر کرده است. چند ماه پیش این شرکت گلکسی واچ ۵ و گلکسی واچ ۵ پرو را عرضه کرد که از بهترین ساعت های هوشمند برای کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی به شمار می روند. اکنون این شرکت در حال کار بر روی یک حلقه هوشمند است.

گزارش ها از کره جنوبی ادعا می کنند که سامسونگ توسعه یک حلقه هوشمند را آغاز کرده است که کاربران می توانند برای نظارت بر فعالیت و سلامت خود از آن استفاده کنند. طبق گزارش ها، این شرکت با چندین شرکت برای ایمن سازی قطعات و ماژول های مورد نیاز کار می کند. سال گذشته، این شرکت حتی برای ثبت اختراع با USPTO (اداره ثبت اختراع و علائم تجاری ایالات متحده) برای یک حلقه هوشمند که دارای مانیتور ضربان قلب نوری و سنسور ECG (الکتروکاردیوگراف) است، درخواست داد. همچنین می توان از آن برای کنترل تلفن هوشمند، تبلت یا تلویزیون استفاده کرد.

شرکت‌های تحقیقات بازار نشان می‌دهند که حلقه‌های هوشمند در چند سال آینده محبوب خواهند شد زیرا همیشه توسط کاربران استفاده می‌شوند و دقت ردیابی سلامت بهتری را ارائه می‌دهند. چنین حلقه‌های هوشمندی نیز بیشتر از ساعت‌های هوشمند معمولی دوام می‌آورند زیرا فاقد نمایشگر شارژ باتری هستند.

یک حلقه هوشمند ممکن است کاربران ساعت هوشمند را به دلیل از دست دادن صفحه راضی نکند. با این حال، قطعا می تواند جایگزین یک باند هوشمند شود و دارای اندازه کوچکتر و طراحی محجوب باشد. در حال حاضر، برخی از محبوب‌ترین حلقه‌های هوشمند عبارتند از Oura Ring 3، حلقه دایره‌ای، Hecere NFC Ring، Prevention Circul+ و Go2sleep Ring.

مطالب مرتبط