این قلم لمسی سامسونگ رقیب مستقیم Apple Pencil است

سامسونگ مدل Creator Edition قلم S-Pen را با قیمت ۱۰۰ دلار و ظاهری شبیه اپل پنسل معرفی کرد.

قلم S-Pen سامسونگ یکی از نقاط کلیدی فروش بسیاری از محصولات سامسونگ طی سال‌های گذشته بوده و این شرکت اکنون نسخه‌ی Creator Edition قلم نمادینش را با چند مزیت کلیدی ارائه داده است.

قلم جدید سامسونگ Creator Edition برای گوشی‌ سامسونگ و همچنین تبلت این شرکت درنظر گرفته شده است. این محصول به نوک جدید مجهز شده و طراحی ضخیم‌تری نسبت‌ به قلم‌های قبلی شرکت کره‌ای دارد تا احساس بهتری به کاربر انتقال دهد. قلم Creator Edition فقط در رنگ سفید عرضه می‌شود و یک دکمه روی آن قرار دارد که برای تعامل با نرم‌افزار استفاده می‌شود.

مدل Creator Edition قلم S-Pen سامسونگ اولین‌بار به‌همراه سری گلکسی تب S9 معرفی شد، اما اخیراً به‌طور مجزا و با برچسب ۱۰۰ دلار در ایالات‌ متحده عرضه شده است.

سایت Samsung در توضیحات Creator Edition می‌گوید:

با نسخه‌ی Creator Edition قلم S-Pen، جدیدترین ابزار خلاقیت خود آشنا شوید. با هر ضربه‌ی قلم الهام بگیرید و ایده‌هایتان را با حساس‌ترین مدل S-Pen، زنده کنید.
– سامسونگ

نسخه‌ی Creator Edition قلم S-Pen سامسونگ شباهت زیادی به قلم اپل دارد اما این موضوع چیز بدی نیست. سازنده‌ی آیپد با نسل دوم قلم خود، محصول ایدئالی روانه‌ی بازار کرده که به‌ٰراحتی در دست قرار می‌گیرد و استفاده از آن کاملاً بسیار آسان است. به‌هرحال سامسونگ قبل‌ از Creator Edition واقعاً قلمی مشابه اپل پنسل نداشت. بسیاری از مدل‌های تبلت‌ سامسونگ به‌همراه S-Pen عرضه می‌شوند اما این قلم‌ها معمولاً کمی کوچک‌تر از قلم‌های اپل هستند.

اگرچه سامسونگ می‌گوید مدل Creator Edition قلم S-Pen با حساسیت شیب بسیار بالا تولید شده است، اما بسیاری از قابلیت‌های هوشمندی را که این شرکت طی سال‌های اخیر به قلم استایلوس خود اضافه کرده، ندارد. به‌عنوان مثال این محصول از Air Commands پشتیبانی نمی‌کند زیرا باتری ندارد.

نکته‌ی عجیب دیگر اینکه قلم Creator Edition سامسونگ از دستگاه‌های تاشدنی مثل Galaxy Z Fold 5 پشتیبانی نمی‌کند و فقط برای گوشی‌ هوشمند، تبلت و لپ‌ تاپ گلکسی سازگار با S-Pen طراحی شده است.

علاقه‌مندان می‌توانند نسخه‌ی Creator Edition قلم S-Pen سامسونگ را ازطریق سایت رسمی این شرکت و با قیمت ۱۰۰ دلار خریداری کنند.

منبع : زوم ایت

مطالب مرتبط