شایعه: گلکسی زد رول سامسونگ با پشتیبانی از قلم استایلوس، سال ۲۰۲۲ معرفی خواهد شد

گفته می‌شود گلکسی زد رول یکی از گوشی‌های تاشوی ۲۰۲۲ سامسونگ خواهد بود که صفحه‌نمایشی با ابعاد ۶ اینچ در اختیار کاربر قرار خواهد داد؛ اما امکان گسترش صفحه‌نمایش تا ۸ اینچ وجود خواهد داشت.

به نظر می‌رسد سری گلکسی زد تنها به مدل‌های زد فولد و زد فلیپ خلاصه نخواهد شد و مدل دیگری به نام گلکسی زد رول در راه است. متأسفانه در مورد گلکسی زد رول اطلاعات بسیار کمی داریم؛ اما می‌دانیم از نظر طراحی، تفاوت‌های بسیاری با سری گلکسی زد فولد و زد فلیپ دارد.

به گزارش PhoneArena، گلکسی زد رول از قلم استایلوس یا S-Pen پشتیبانی خواهد کرد. سامسونگ به اطلاعات منتشرشده واکنشی نشان نداده است؛ اما گزارش‌های موجود در مورد گلکسی زد رول اشاره دارند که محصول جدید شرکت کره‌ای صفحه‌نمایش ۶ اینچی خواهد داشت؛ البته با این ویژگی که می‌توان ابعاد صفحه‌نمایش را در حالت گسترده به ۸ اینچ رساند.

صفحه‌نمایش گلکسی زد رول مانند طوماری به داخل بدنه می‌پیچد و کاربر در شرایطی که نیاز به صفحه‌‌نمایشی بزرگ‌تر داشت، می‌تواند از گلکسی زد رول در حالت گسترده استفاده کند. برخورداری از صفحه‌نمایشی ۸ اینچ به کاربر اجازه می‌دهد امور چندوظیفه‌ای را ساده‌تر انجام بدهد و به‌نوعی بتواند از صفحه‌نمایش برای دسترسی هم‌زمان به دو اپلیکیشن استفاده کند.

چنین طرحی برای اولین‌بار نیست که به نمایش گذاشته می‌شود. سامسونگ در CES 2020 دمویی از گوشی هوشمندی تاشو با طراحی مشابه به گلکسی زد رول به نمایش گذاشت. حال به نظر می‌رسد شرکت کره‌ای توانسته است به محصولی برسد که امکان عرضه‌ی آن به بازار وجود دارد.

تاکنون گزارش‌های مختلفی از محصولاتی در فضای مجازی منتشر شده است که طراحی ظاهری شبیه به گلکسی زد رول دارند؛ اما هیچ‌ یک از محصولات ذکرشده به مرحله‌ی قابل‌ عرضه به بازار نرسیده‌ است یا شرکت‌های سازنده احتمال موفقیت چنین محصولاتی در بازار را بسیار کم می‌دانند

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *