اینستاگرام قابلیت اشتراک پست در وب سایت ها را ارائه کرد

قابلیت جدید اینستاگرام به کاربران امکان می‌ دهد که پست‌ های اینستاگرام را در سایت‌ ها منتشر کنند.

به نقل از digitaltrends، آدام موسری، مدیر اینستاگرام، روز پنجشنبه چند ویژگی جدید را که به تازگی در این پلتفرم قرار گرفته اند را معرفی کرد. موسری در ویدئویی که در توئیتر منتشر شده، درباره ویژگی Playback که اخیرا برای استوری ارائه شده، صحبت کرد. Playback به کاربران امکان می‌دهد تا مجموعه‌ای از ۱۰ استوری خودشان در پایان سال ایجاد و با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک بگذارند.

هر کاربر برای استفاده از Playback، باید حداقل سه استوری در ۱۲ ماه گذشته ایجاد کرده باشد یا آرشیو استوری‌های خود را فعال کرده باشد. الگوریتم‌های اینستاگرام پیشنهاداتی را برای انتخاب‌ها ارائه می‌کنند، اگرچه که هر کاربر می‌تواند خودش استوری‌هایی را انتخاب کند. این ویژگی فقط تا پایان دسامبر در دسترس است.

رئیس اینستاگرام همچنین در مورد ویژگی جدید Reels Visual Replies نیز صحبت کرد. موسری از سازندگان می‌خواهد که از این ویژگی به‌عنوان راه دیگری برای تعامل با فالوور‌ها استفاده کنند، این ویژگی به نوبه خود می‌تواند منجر به افزایش نمایش در پلتفرم و شاید هم فالوور‌ها شود. برای اینستاگرام، هرگونه افزایش تعامل در پلتفرم خبر خوبی است، زیرا به جذب دلار‌های تبلیغاتی بیشتر کمک و اعتماد سهامداران را تقویت می‌کند.

در نهایت قابلیت “تعبیه‌های پروفایل” معرفی شد که به کاربران امکان می‌دهد نسخه‌ای از صفحه اینستاگرام خود را در یک وب‌سایت یا وبلاگ به اشتراک بگذارند. موسری در پیام خود گفت: “شاید بخواهید محتوای اینستاگرام خود را در یک وب سایت به نمایش بگذارید یا به دیگران پیوند دهید. تعبیه‌های پروفایل ابتدا در آمریکا راه‌اندازی می‌شود و انتظار می‌رود به زودی در اختیار کاربران کشور‌های دیگر نیز قرار بگیرد. ” در دیگر اخبار اینستاگرام، این پلتفرم اخیراً اعلام کرده که نسخه‌ای از فید زمانی را بازگردانده است. ویژگی که باعث می‌شود کاربران پست‌ها را به ترتیب زمان انتشار مشاهده کنند، حذف این ویژگی در ۵ سال قبل نارضایتی بسیاری از مخاطبان اینستاگرام را به همراه داشت.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

دوره آموزشی لینوکس

مطالب مرتبط