دانشجویان کامپیوتر خدمات ویژه از ابرآروان دریافت می‌کنند

ابرآروان، فعال در حوزه خدمات ابری در آستانه سال تحصیلی جدید به دانشجویان رشته‌های کامپیوتر سراسر کشور ۲۵۰ هزار تومان اعتبار رایگان برای استفاده از محصولات خود هدیه می‌کند.

به گزارش روابط عمومی شرکت ابرآروان، دانشجویان رشته‌های مهندسی کامپیوتر و علوم کامپیوتر دانشگاه‌های مختلف کشور در تمام مقاطع ، تا پایان تابستان ۱۴۰۰ مهلت دارند با ثبت نام در این طرح به شکل رایگان از خدمات ابری آروان تا سقف ۲۵۰ هزار تومان استفاده کنند. هدف ابرآروان از اجرای این طرح، حمایت از دانشجویان رشته‌های کامپیوتر سراسر کشور با ایجاد امکان استفاده از هر یک از محصولات آروان مانند شبکه توزیع محتوا (CDN)، میزبانی ویدئو، سرور ابری، فضای ابری و کانتینر ابری آروان است.

ابرآروان در آینده هم قصد دارد در راستای مسوولیت اجتماعی خود این طرح را در ابتدای هر ترم تحصیلی تکرار کند. از این رو اکانت دانش‌جویان رشته‌های کامپیوتر که تا پایان تابستان ۱۴۰۰ در این طرح ثبت نام کنند، برای ترم تحصیلی زمستان هم شارژ خواهد شد.

همچنین با توجه به اقدام دیگر ابرآروان در حوزه مسوولیت اجتماعی که در آن از استارتاپ‌های نوپا حمایت می‌شود، این امکان برای دانش‌جویانی که صاحب کسب‌وکارهای نوپا هستند وجود دارد تا در کنار این طرح، از حمایت آروان از استارتاپ‌های نوپا نیز بهره‌مند شوند.

مطالب مرتبط