خدمات پرداخت ال‌جی پی برای همیشه از دسترس خارج خواهد شد

پس از خروج ال‌ جی از بازار گوشی‌ هوشمند، شرکت کره‌ای در نظر دارد تا پایان سال ۲۰۲۱ به فعالیت سرویس پرداخت ال‌جی پی پایان بدهد.

چندی پیش خبری منتشر شد که ال‌جی در نظر دارد بخش موبایل خود را تعطیل کند و از بازار گوشی‌ هوشمند خارج شود. این خبر بعدها نه‌تنها مورد تأیید شرکت کره‌ای قرار گرفت، بلکه اخیراً گزارشی از ویتنام منتشر شده است که کارخانه‌‌های تولید گوشی هوشمند ال‌جی از این پس به تولید لوازم خانگی و قطعات مورد نیاز آن مشغول خواهند شد.

به گزارش GSMArena، ال‌جی در وب‌سایت رسمی خدمات پرداخت خود پی خبر تعطیلی این سرویس را تأیید کرده است. چنین اقدامی دور از ذهن نبود؛ زیرا ال‌جی پی خدماتی برای محصولات شرکت کره‌ای از جمله گوشی و ساعت هوشمند ال‌جی بود و با توقف عرضه‌ی محصولات جدید، عملاً دلیلی برای فعالیت خدمات پرداخت ال‌جی پی باقی نمی‌ماند.

در وب‌سایت رسمی ال‌جی پی اشاره شده  استکه این سرویس در زمانی نامشخص تا پایان سال ۲۰۲۱ به فعالیت خود برای همیشه خاتمه خواهد داد. البته برای کاربران خدمات پرداخت ال‌جی پی جایگزینی وجود خواهد داشت و می‌توانند از سرویس‌هایی مانند گوگل پی استفاده کنند.

خدمات پرداخت ال‌جی پی برای محصولاتی از این شرکت قابل استفاده است که از چیپ NFC برخوردار هستند. یکی از کارهایی که با این سرویس می‌توان انجام داد، پرداخت صورت حساب با استفاده از گوشی هوشمند یا ساعت هوشمند بدون نیاز به ورود اطلاعات است. خدمات پرداخت ال‌جی پی در سال ۲۰۱۷ معرفی شد تا رقیب سرویس‌هایی مانند سامسونگ پی و گوگل پی شود؛ اما به نظر می‌رسد با تعطیلی بخش موبایل ال‌جی دیگر دلیلی برای ادامه‌ی فعالیت خدمات پرداخت ال‌جی پی وجود ندارد.

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *