آپدیت پرکاربرد تلگرام | ویدیو! ۱۱ تیر ۱۴۰۳

 نوار مینی اپ ها

از امروز می‌توانید این مینی‌اپ‌ها را به نواری در پایین صفحه بفرستید. با این کار می‌توانید مینی‌اپ را باز نگه دارید، درعین‌حال به پیام‌ها پاسخ دهید یا سایر مینی‌اپ‌ها را باز کنید؛ بنابراین زمانی که به مینی‌اپ خود برمی‌گردید، لازم نیست محتوای آن دوباره بارگذاری شود

 

پرداخت هزینه محتوا با تلگرام استارز

پس از معرفی ارز مجازی تلگرام استارز، تولیدکنندگان محتوا می‌توانند تصاویر و ویدیوهای کانالشان را با این ارز به فروش برسانند. کاربران فقط زمانی می‌توانند به این پست‌ها دسترسی داشته باشند که هزینه آن را پرداخت کرده باشند.

جستجوی استوری‌ها با هشتگ

در آپدیت جدید تلگرام، با ضربه‌زدن روی هشتگ‌ها در کپشن استوری‌ها می‌توانید به استوری‌های عمومی دیگری که از آن هشتگ استفاده کرده‌اند، دسترسی پیدا کنید. اگر تولیدکننده محتوا هستید، با استفاده از هشتگ در استوری می‌توانید دامنه مخاطبانتان را گسترش دهید

جستجوی استوری‌ها با موقعیت جغرافیایی

کاربران حالا می‌توانند برچسب موقعیت جغرافیایی (Location) را به استوری خود اضافه کنند. این برچسب‌ها، مانند هشتگ‌ها، به کاربران اجازه می‌دهد همه استوری‌های عمومی آن موقعیت جغرافیایی را مشاهده کنند.

ویجت لینک در استوری‌ها

کاربران پریمیوم تلگرام اکنون می‌توانند از ویجت لینک در استوری‌هایشان استفاده کنند. این ویجت پیش‌نمایش جذابی از لینک را به استوری‌ها اضافه می‌کند. با این قابلیت می‌توانید نام لینک را هم تغییر دهید.

مطالبی که در این تاریخ منتشر شده را مطالعه کنید :

قابلیت های گلکسی رینگ 

حضور جلیلی در مراسم الکامپ

شروع پروژه IOS19 

درباره ccnp و فواید مدرک

درباره مدرک ccna و فواید مدرک