ماوس گیمینگ رایول ۵ استیل سریز با دکمه‌های پرتعداد رونمایی شد

رایول ۵ ماوس گیمینگ ۶۰ دلاری استیل سریز است که دکمه‌های متعددی دارد و از نورپردازی RGB بهره می‌برد. وزن رایول ۵ به ۸۵ گرم می‌رسد و در آن از حسگر نوری TrueMove Air استفاده شده است.

استیل سریز به‌تازگی ماوس گیمینگ سیمی رایول ۵ (SteelSeries Rival 5) را عرضه کرده است و امکان تهیه‌ی آن با قیمت ۵۹٫۹۹ دلار وجود دارد. ماوس جدید استیل سریز در نگاه اول به ماوس ماژولار رایول ۶۰۰ شبیه است؛ اما رایول ۵ ماوس ساده‌تر و اندکی ارگونومیک‌تر است. به‌ نظر می‌رسد رایول ۵ انحنای بیشتری دارد تا بهتر در کف دست کاربر جای بگیرد.

به گزارش ورج، ماوس رایول ۵ دارای چندین دکمه است که شامل دکمه‌های اصلی، دکمه‌ی چرخان اسکرول متکی بر نورپردازی RGB و یک سوئیچر DPI می‌شود. دو دکمه‌‌ای که در دسترس انگشت شست قرار دارند، در نزدیکی ناحیه‌ی مقعر استراحت این انگشت قرار گرفته‌اند و در بخش کناری آن‌ها یک دکمه‌ی تغییر وضعیت قرار گرفته است که می‌توان آن را از طریق نرم‌افزار استیل سریز شخصی‌سازی کرد تا فرمان‌های خاصی را در بازی انجام بدهد.

بخش کناری ماوس از دکمه‌ای نقره‌ای میزبانی می‌کند که به‌راحتی امکان دسترسی به آن وجود دارد و یک‌ سری مزیت در بازی‌ها ارائه می‌دهد. به گفته‌ی استیل سریز، این تنوع دکمه‌ها باعث می‌شود ماوس رایول ۵ با چند ژانر بازی به‌خوبی سازگاری داشته باشد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *