سامسونگ اسکین و ایموت‌ انحصاری جدیدی برای بازی فورتنایت ارایه می‌کند!

سامسونگ تلاش دارد تا تبدیل به یک بازیگر اصلی در صنعت گیمینگ شود و سریع‌ترین راه برای رسیدن به این هدف را تبلیغ تعدادی از محصولات خود به‌عنوان دستگاه‌های گیمینگ دانسته است. به این خاطر بود که سری نوت، ناگهان با عباراتی همچون «رویای هر گیمر» تبلیغ گردید. سامسونگ برای تاکید بر روی توانایی‌های گیمینگ گوشی‌هایش، همچنین یک قرارداد همکاری با استودیو Epic Games، برای عرضه اولیه انحصاری بازی فورتنایت برای اندروید امضا کرده بود.

حالا امروز سامسونگ اعلام کرده است که می‌خواهد اسپانسر یک تورنومنت ۱۰۰ نفره Fortnite Twitch Rivals، که در تاریخ ۲۷ سپتامبر برگزار خواهد شد، بشود. در این تورنومنت، کاراکترهای بازی فورتنایت، ملبس به اسکین Glow خواهند شد و از یک ایموت Levitate جدید برای جشن گرفتن پیروزی‌ها استفاده می‌شود.

فورتنایت

اسکین لجندری Glow که از رنگ Aura Glow گلکسی نوت ۱۰ الهام گرفته شده است و همچنین ایموت Levitate، از تاریخ ۲۷ سپتامبر منحصرا برای دارندگان گلکسی قابل دسترس خواهد بود. سامسونگ همچنین گفته است که دو قابلیت قبلی انحصاری دستگاه‌های گلکسی برای بازی فورتنایت، یعنی اسکین iKONIK و ایموت Scenerio، از تاریخ ۲۶ سپتامبر دیگر در دسترس نخواهند بود.

اسکین Glow و ایموت Levitate که هر دو، بخشی از ویژگی‌های کاراکتر سرپرست (Overseer) در فورتنایت هستند، بر روی همه دستگاه‌های پشتیبانی‌شده گلکسی، شامل جدیدترین تبلت‌ها و اسمارتفون‌های پرچمدار گلکسی نوت ۱۰ یا نوت ۱۰ پلاس، گلکسی S10 ،S10 پلاس یا S10e و همین‌طور گلکسی تب S6 قابل دسترس خواهند بود.

اگر فورتنایت را بر روی هندست خود نصب نکرده‌اید، می‌توانید آن را به‌طور رایگان از طریق سامسونگ گلکسی استور یا اپلیکیشن گلکسی گیم لانچر نصب کنید. در ادامه، لیست اسمارتفون‌ها و تبلت‌های گلکسی را که از روز جمعه شامل قابلیت‌های انحصاری فوق خواهند شد، مشاهده می‌کنید.

 

 

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *