زمان دقیق عرضه کنسول آتاری VCS مشخص شد

شرکت آتاری پس از هفته‌ها انتظار، زمان دقیق عرضه کنسول بازی جدید خود موسوم به آتاری VCS را ۱۵ ژوئن اعلام کرد.

این اتفاق در حالی رقم خورد که در طی ماه‌های اخیر، بارها شاهد تعویق در زمان عرضه این کنسول بودیم. با این حال، آتاری VCS کمتر از دو هفته دیگر به دست خریداران خواهد رسید و طرفداران این برند نوستالژیک می‌توانند با پرداخت ۲۹۹ دلار، لذت اجرای بازی‌های این کنسول را تجربه کنند.

با توجه به قیمت نسبتا بالایی که آتاری برای این محصول در نظر گرفته، می‌توان انتظار داشت که آتاری VCS، یک کنسول مدرن و قدرتمند و قابل رقابت با محصولات گیمینگ شرکت‌های رقیب باشد.

پس از خروج آتاری از بازار گیمینگ و واگذار کردن زمین بازی به شرکت‌هایی چون مایکروسافت، سونی و … در اواسط سال ۲۰۱۷، زمزمه‌های بازگشت این شرکت به حوزه گیمینگ به گوش رسید. زمانی که این شرکت از تصمیم خود برای عرضه کنسولی جدید خبر داد و بعد از کش و قوس‌های فراوان، بالاخره این محصول آماده عرضه به بازار شد.

حال طبق گفته آتاری، کنسول جدید آتاری VCS علاوه بر وب‌سایت رسمی‌آتاری و به طور مستقیم، از طریق فروشگاه‌های GameStop، Best Buy و Micro Center نیز قابل خرید است. گفتنی است این محصول در نسخه‌هایی به نام VCS Black Walnut و Onyx All-In نیز عرضه می‌شود که به همراه یک دسته کلاسیک و یک کنترلر مدرن و با قیمت ۳۹۹ دلار به فروش خواهد رسید.

در واقع، با انتخاب این باندل، کاربر هر سه محصول یعنی کنسول، دسته قدیمی‌و کنترلر جدید را در کنار هم دریافت خواهد کرد.

به گفته شرکت سازنده، می‌توان از این کنسول به عنوان یک پی‌سی نیز استفاده و سیستم عامل‌های ویندوز ۱۰ یا لینکوس را روی آن نصب کرد. به عبارتی دیگر، این کنسول می‌تواند نقش یک دستگاه چند رسانه‌ای را نیز ایفا کند.

این محصول از قابلیت پخش ویدیوهای ۴K برخوردار است و کاربران می‌توانند به مجموعه‌ای از بازی‌های قدیمی‌این شرکت دسترسی داشته باشند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *