آیفون XR 2019 با دو رنگ جدید در راه است

رسانه کلیک– اطلاعات جدید خبر از عرضه آیفون XR 2019 با دو رنگ جدید می دهند. این گوشی هوشمند در رنگ های جدید سبز و اسطوخودوسی به فروش می رسد.

امسال مانند سال گذشته با سه آیفون جدید ملاقات خواهیم کرد. در حالت کلی، اپل دیرتر از سایر شرکت ها ویژگی های جدید را به محصولات خود اضافه می کند. در حالی که بسیاری از شرکت های تولیدکننده گوشی های اندرویدی، محصولات خود را با رنگ های متنوع روانه بازار کرده اند، اپل به تازگی آیفون XR را با رنگ های متفاوتی در اختیار خریداران قرار داده است.

در حالی که آیفون XS و XS مکس در سه رنگ خاکستری فضایی، نقره ای و طلایی به فروش می رسند، آیفون ایکس آر در ۶ رنگ به بازار عرضه می شود. مشکی، قرمز، زرد، آبی، سفید و مرجانی این رنگ ها را تشکیل می دهند.

بر اساس جدیدترین گزارش، اپل دو رنگ جدید را برای آیفون XR 2019 در نظر می گیرد که در حقیقت جایگزین دو رنگ نسخه کنونی آن می شود. این گزارش به جایگزینی رنگ های آبی و کورال با رنگ های سبز و لاوندر اشاره می کند.

iPhone-XR-pre-orders

در حال حاضر در رابطه با این موضوع که چرا اپل تصمیم به تغییر رنگ این دستگاه دارد، اطلاعاتی در اختیار رسانه ها قرار نگرفته است. انتظار می رود این شرکت بر اساس آمارها فروش تصمیم به انجام این کار گرفته باشد.

بر اساس رندرهایی که اخیرا به اینترنت راه پیدا کرده، آیفون ایکس آر ۲۰۱۹ از دوربین اصلی دوگانه بهره می برد (رندرهای آیفون XR 2019 خبر از دوربین اصلی دوگانه می دهد). انتظار می رود آیفون XS و XS مکس ۲۰۱۹ با دوربین اصلی سه گانه روانه بازار شوند.

قدرت آیفون های ۲۰۱۹ را چیپست اپل A13 تامین می کند. این پردازنده توسط TSMC و با لیتوگرافی ۷ نانومتری به تولید می رسد (آغاز تولید چیپست اپل A13 از سوی شرکت TSMC).

 

مارا دنبال کنید:http://news.era-network.ir

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *