پست های Guides اینستاگرام به نمایش محصولات، مکان ها و نوشته ها تعمیم یافته اند

به نقل از کلیک

پست های Guides نوع جدیدی از پست های اینستاگرامی به شمار می آید که امکان به اشتراک گذاری محصولات، نوشته های شخصی و همچنین توصیه مکان های دیدنی را برای کاربران فراهم می آورد.

نوع جدیدی از پست های اینستاگرام به نام Guides از ماه مه برای تعداد محدودی از اینفلوئنسرها و از هفدهم ماه نوامبر برای تمام کاربران قابل دسترس شد. این نوع پست در ابتدا برای ترفندهای مراقبت های شخصی مورد استفاده قرار می گیرفت. اما حالا اینستاگرام کاربردهای بهتری را برای آن در نظر گرفته است. کاربران اینستاگرام می توانند از Guides برای نمایش محصولات، مکان های دیدنی و حتی نوشته های شخصی خود استفاده کنند. برای مثال، شما می توانید محصولات مراقبت از پوست مورد تأیید خود را در قالب پست های Guides با سایرین به اشتراک بگذارید، و یا مقصدهای جالب جهت بازدید و سیاحت را به دیگران پیشنهاد دهید. مطالب Guides همانند IGTV دارای بخش مجزایی در یک پروفایل کاربری است.

پست های Guides در قسمت پروفایل ها قرار دارند، که می توان آن ها را به صورت استوری یا پیام های مستقیم (دایرکت) با دوستان به اشتراک گذاشت. البته جای تعجب نیست که اینستاگرام از این ویژگی به عنوان دستآویزی برای خرید کردن استفاده می کند. ویژگی Product Guides در Shop Hub اینستاگرام نشان داده می شود.

پست های Guides، تلاش بعدی شبکه اجتماعی برای قرار دادن محتوای عمیق تر و طولانی مدت پس از IGTV به شمار می آید. در ضمن، طبقه بندی های تعمیم یافته Guides هرگونه ابهام در استفاده از این ویژگی را از بین برده است. در حالی که Product Guides به طور واضح به کسب درآمد بیشتر در زمان کوتاه کمک می کند، کاربر را در محتوای نشان داده شده فرو برده و اسکرول کردن مستقیم به صفحه فید را به تعویق می اندازد. این ویژگی به نوبه خود باعث دوری کاربران از سایر اپلیکیشن های شبکه اجتماعی رقیب می شود.

منبع: engadget

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *