رویداد مجازی سامسونگ در MWC 2021 روز هفتم تیر‌ماه برگزار خواهد شد

سامسونگ در تاریخ هفتم تیر ماه امسال، میزبان یک رویداد مجازی در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC) خواهد بود.

اگرچه هنوز جزئیات دقیقی در مورد آنچه این غول کره‌ای در رویداد پیش رو رونمایی خواهد کرد اعلام نشده است، اما این شرکت اطلاعیه معرفی دستگاه‌های جدید خود را منتشر کرده است. مطابق تیزر تبلیغاتی که توسط سامسونگ در اینترنت منتشر شده، انتظار می‌رود این دستگاه‌ها ساعت هوشمند، تلفن تاشو و تبلت جدید سامسونگ باشند.

سامسونگ به طور معمول رویدادهای اختصاصی خود، موسوم به Galaxy Unpacked را جهت رونمایی از دستگاه‌های پرچم‌دار خود برگزار می‌کند. با این وجود، انتظار می‌رود که این شرکت کره‌ای در رویداد مجازی در MWC امسال، چشم اندازی نیز از آنچه که احتمالا در رویداد آینده Galaxy Unpacked سامسونگ خواهیم دید، ارائه دهد.

رویداد آنلاین سامسونگ با نام Galaxy MWC Virtual Event از ساعت ۲۱:۴۵ روز ۷ تیر آغاز خواهد شد. این کنفرانس از طریق کانال رسمی سامسونگ در یوتوب و سایت Samsung Newsroom به صورت مستقیم پخش می‌گردد.

سامسونگ روز دوشنبه تیزر تبلیغاتی خود را در سایت Samsung Newsroom منتشر کرد که براساس آن انتظار می‌رود این شرکت دستگاه‌هایی را جهت معرفی در این رویداد آنلاین در نظر گرفته باشد. سامسونگ در این تیزر، سایه‌هایی از یک ساعت هوشمند، یک تلفن قابل جمع شدن و یک تبلت به تصویر کشیده شده است. در این تیزر تبلیغاتی همچنین این شرکت، ماژول دوربین عقب اسمارت‌فون گلکسی S21 Ultra و همچنین لوگو‌یی از ویژگی امنیتی شرکت سامسونگ موسوم به Knox را به نمایش می‌گذارد.

علاوه بر این تیزر تبلیغاتی، سامسونگ محصول جدید خود را چشم‌اندازی از آینده ساعت‌های هوشمند عنوان کرده است که تجربه جدیدی برای کاربران و فرصت‌های جدیدی را برای توسعه دهندگان فراهم می‌کند. این شرکت همچنین هدف آینده خود را ارائه آخرین فن‌آوری‌ها و نوآوری‌ها عنوان کرده که می‌تواند حول اهمیت روزافزون امنیت دستگاه‌های هوشمند باشد.

تیزر تبلیغاتی و توضیحات این شرکت حاکی از آن است که در این رویداد مجازی، می‌توان انتظار رونمایی از پیشرفت‌های جالبی را داشت. همچنین انتظار می‌رود از نسخه جدید Wear OS نیز رونمایی گردد. این نسخه احتمالا ترکیبی از آنچه گوگل ماه گذشته در کنفرانس I/O خود اعلام کرد و رابط کاربری اختصاصی شرکت سامسونگ موسوم به One UI خواهد بود.

طبق شایعات مطرح شده، سامسونگ در حال حاضر مشغول کار بر روی تعدادی از محصولات خود شامل تلفن‌های تاشو سامسونگ گلکسی Z Fold 3 و Z Flip 3 و همچنین تبلت‌های خانواده گلکسی تب S8 و ساعت‌ هوشمند گلکسی Watch 4 است. انتظار می‌رود این محصولات جدید شرکت سامسونگ، در رویداد Galaxy Unpacked در ماه آگوست رونمایی شوند. با این حال، سامسونگ ممکن است هفته آینده در کنفرانس MWC 2021 نیز اطلاعاتی درباره ویژگی این محصولات ارائه بدهد.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *