قابلیت پین کردن لینک در روم‌ها به کلاب‌هاوس اضافه می‌شود

کلاب‌هاوس این روزها در تلاش برای فراهم کردن امکان اشتراک لینک‌های مختلف و تسهیل کسب درآمد کاربران از طریق این شبکه اجتماعی است.

پاول دیویدسون، مدیرعامل و مایا واتسون، مدیر جهانی بازاریابی کلاب‌هاوس اعلام کردند که به زودی قابلیت جدیدی تحت عنوان Pinned Links به این پلتفرم اضافه می‌شود که به کاربران این امکان را می‌دهد تا لینک‌های مدنظر خود را در قسمت بالایی روم‌ها پین کنند.

به گفته کلاب‌هاوس، این لینک‌ها می‌توانند شنوندگان را به مقاصد مدنظر از جمله وب‌سایت‌ها، پادکست‌ها و یا اخبار و مقالات جدید هدایت کنند. البته هر لینکی را نمی‌توان در روم‌ها پین کرد که کلاب‌هاوس فعلا هیچ توضیحی را در خصوص نوع این لینک‌های ممنوعه ارائه نداد و تنها به ذکر این مورد بسنده کرد که درج لینک‌های هدایت‌کننده به محتواهای غیراخلاقی مجاز نخواهد بود.

طبق گفته مدیرعامل کلاب‌هاوس، تغییر، حذف و اضافه کردن لینک‌ها از طریق این قابلیت در دسترس کاربران خواهد بود. احتمالا قابلیت Pinned Links از ۲۷ اکتبر برای هر در نسخه اندروید و آی او اس کلاب‌هاوس عرضه خواهد شد.

در حال حاضر، این شبکه اجتماعی هیچگونه مبلغ یا کارمزدی را از تراکنش‌هایی که از طریق این لینک صورت می‌گیرد، دریافت نمی‌کند. اما به زودی دیویدسون اطلاعات بیشتری را در خصوص نحوه کسب درآمد از این پلتفرم منتشر خواهد کرد.

منبع:ITiran

آموزش دوره +Network

مطالب مرتبط