فصل جدید بازی Call of Duty Mobile با مراحل شبانه به زودی آغاز می‌شود

به نقل از ویجیاتو

فصل جدید بازی Call of Duty Mobile یکی از بیشترین درخواست‌های بازیکنان را عملی کرده و نقشه‌های شبانه را از Call of Duty: Modern Warfare به نسخه موبایلی اضافه می‌کند.

در فصل جدید بازی Call of Duty Mobile، بازیکنان در ماموریت‌های خاص با اپراتورهای جدید شرکت می‌کنند و تنها باید از عینک دید در شب استفاده کنند. در این فصل، ۲ اپراتور جدید به بازی اضافه خواهند شد. به همین خاطر طرفداران به شدت چشم انتظار فصل جدید هستند که از روز آینده شروع می‌شود.

باید به این اشاره کنیم که دو اپراتور جدید بازی کاپیتان پرایس و Ghost هستند. همچنین در کنار نقشه Hackney Yard از Call of Duty: Modern Warfare، دو نقشه Gulag showers و Pine نیز به بازی اضافه خواهند شد.


بازیکنان همچنین به کلاس جدیدی در بخش بتل رویال Call of Duty Mobile دسترسی خواهند داشت که Refitter نام دارد. این کلاس می‌تواند زره در اختیار هم‌تیمی‌های خود قرار دهید و از این رو در موفقیت تیم خود تاثیر بسیار زیادی خواهد داشت. این کلاس همچنین توانایی‌های مهندسی نیز دارد و می‌تواند وسایل نقلیه را با سرعت کم تعمیر کند.

تاکنون بازیکنان از به روزرسانی‌های منتشر شده برای بازی راضی بوده‌اند و این یکی از دلایل اصلی محبوبیت بسیار بالای Call of Duty Mobile هست. همانطور که می‌دانید این عنوان بیش از ۵۰۰ میلیون بار در سراسر جهان دانلود شده است. از همین الان می‌توان مطمئن بود که فصل ۱۲ نیز بازخوردهای خوبی از طرفداران به دست می‌آورد.

Call of Duty Mobile هم‌اکنون روی سیستم عامل‌های اندروید و iOS در دسترس قرار دارد.

منبع: gamerant

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *