سامسونگ نمایشگر لوله شونده سه تکه می‌سازد

به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان

براساس اطاعات منتشر شده سامسونگ قصد ساخت دو گوشی با نمایشگرهای لوله شونده و تاشونده با دو لولا را خواهد داشت.

شرکت سامسونگ اولین شرکت بزرگ تولیدکننده گوشی‌های هوشمند تاشو در جهان است که تا کنون سه مدل از گوشی‌های تاشو خود را وارد بازار کرده است؛ چندی پیش هم اخباری در فضای مجازی منتشر شد که می‌گفت این شرکت در حال کار روی گوشی تاشو چهارم خود است و از قلم Spen در آن استفاده می‌کند. اما به تازگی اطلاعاتی در وبلاگ Samsung Display منتشر شده است که اعلام می‌کند شرکت سامسونگ قصد طراحی دو دستگاه جدید در سال آینده را دارد و احتمالا یکی از این طرح‌ها به طور رسمی توسط سامسونگ استفاده شود.

طرح اول منتشر شده از سوی سامسونگ، نشان می‌دهد این شرکت قصد دارد یک گوشی شبیه به Galaxy Fold طراحی کند با این تفاوت که مدل جدید معرفی شده توسط سامسونگ از سه نمایشگر تاشو بهره می‌برد که روی هم قرار خواهند گرفت. ظاهرا این نمایشگر بسیار بزرگ است و کاربر می‌تواند آن را از طریق دو لولا، روی هم تا کند.

ساخت نمایشگر لوله شونده توسط سامسونگ
در بخش پایینی این نمایشگر نیز لوگوی Samsung OLED به چشم می‌خورد. طراحی دوم منتشر شده در فضای مجازی هم از ساخت یک نمایشگر لوله شونده خبر می‌دهد. طبق این تصویر، سامسونگ به دنبال ساخت یک نمایشگر جمع شونده با طراحی بسیار ظریف است. در صورت ساخت این نمایشگر امکان استفاده از آن صرفا روی سطوح صاف امکان پذیر خواهد بود چرا که نوع این نمایشگر بسیار نازک و باریک خواهد بود.

گفتنی است؛ هنوز سامسونگ به طور رسمی ساخت این نمایشگرها را تایید یا رد نکرده و مشخص نیست کدام یک از آن‌ها قرار است به واقعیت تبدیل شود. برای کسب اطلاعات بیشتر باید تا زمان اعلام رسمی سامسونگ منتظر ماند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *