Threads حالا از «تگ» پشتیبانی می‌کند؛ نسخه متفاوت هشتگ اینستاگرام

تردز ازاین‌پس بخشی به نام «تگ» دارد که مشابه «هشتگ» سایر پلتفرم‌های اجتماعی است.

ماه گذشته یکی از کارمندان تردز اسکرین‌شاتی فاش کرد که نشان می‌داد این شبکه‌ اجتماعی روی بخش موضوعاتِ در حال ترند کار می‌کند. بخش موضوعاتِ در حال ترند هنوز به تردز اضافه نشده است، اما این شبکه‌ی اجتماعی حالا در کشور استرالیا از «تگ» پشتیبانی می‌کند. با اضافه‌شدن تگ، قطعا به‌زودی شاهد بخش موضوعات در حال ترند هم خواهیم بود.

بر اساس گفته‌ی آدام موسری رئیس اینستاگرام، اپلیکیشن Threads به‌لطف تگ می‌تواند پست‌های مرتبط‌به موضوعی خاص را دسته‌بندی کند. بخش تگ عملکردی کاملا مشابه هشتگ دارد، با این تفاوت که شامل نماد # نیست.

در فرایند نوشتن پست‌های Threads می‌توانید با ضربه‌ روی گزینه‌ی تگ، عبارت مدنظرتان را لینک کنید. تردز به‌صورت خودکار آن عبارت را به تگی تعاملی تبدیل می‌کند که امکان ضربه روی آن و ورود به صفحه‌ای جدید وجود خواهد داشت؛ صفحه‌ی مورد بحث از پست‌هایی با تگ مشابه میزبانی می‌کند.

برخلاف سایر شبکه‌های اجتماعی، پست‌های تردز می‌توانند فقط یک تگ داشته باشند. همچنین تعداد کاراکترهای هر تگ، محدودیت دارد. وقتی روی هر تگ ضربه بزنید، تردز شماری از تگ‌های محبوب و حتی تعداد پست‌های منتشرشده با آن تگ را اعلام می‌کند.

تردز احتمالاً با بهره‌گیری از تگ‌ها، پست‌های محبوب را شناسایی و وارد بخش موضوعاتِ در حال ترند می‌کند. این بخش یکی از قابلیت‌های محبوب ایکس (توییتر سابق) است. با اضافه‌شدن تگ، حالا تفاوت تردز و توئیتر کمتر می‌شود.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط