نقشه GTA 6 در پوستر رسمی این بازی پنهان شده است

طرفداران GTA VI متوجه شده‌اند که نقشه‌ی بازی در پوستر تبلیغاتی پنهان شده است.

از زمانی‌که راکستار اولین تریلر GTA VI را منتشر کرد، تب‌وتاب برای این بازی کمی فروکش کرده است؛ چون طرفداران تا الان به‌اندازه‌ی کافی تریلر بازی را موشکافی کرده‌اند.

دسامبر امسال (آذر ۱۴۰۲)، راکستار سرانجام GTA VI را رسماً به جهان معرفی و بازگشت به Vice City به‌همراه یک قهرمان زن و مرد را تأیید کرد.

در‌حالی‌که طرفداران تریلر منتشر‌شده را برای یافتن بیشترین سرنخِ ممکن جست‌و‌جو می‌کردند، دیگران نگاه دقیق‌تری به پوستر بازی انداخته‌اند. راکستار قبلاً اعلام کرده است که این بازی در سرتاسر ایالت لئونیدا در جریان خواهد بود. این ایالت نسخه‌ی GTA از ایالت فلوریدا در آمریکا است.

فیلم‌های فاش‌شده از گیم‌پلی تا حدودی به بازیکنان ایده می‌دهد که نقشه‌ی کامل لئونیدا چگونه خواهد بود؛ بااین‌حال، راکستار ممکن است قبلاً نقشه‌ی واقعی بازی را فاش کرده باشد؛ آن هم در پوستر رسمی.

کاربری به نام PainkillerH20 در پستی در شبکه‌ی اجتماعی X، مجموعه‌‌عکسی منتشر کرده که نسخه‌ی بزرگ‌نمایی‌شده‌ی پوستر تبلیغاتی GTA VI است. وی می‌گوید نقشه‌ی این بازی آشکارا در دید همگان پنهان شده است.

البته نقشه واقعی هنوز تأیید نشده است؛ بنابراین، موارد ادعا‌شده شاید فقط حدس‌و‌گمان یا افشای بزرگ باشند؛ اما کانال معروف NikTek، تصمیم گرفت تا نقشه‌ی پیداشده را روی نقشه‌‌ای بیندازد که کاربران براساس آن ساخته‌اند تا اندازه‌ی این دو را مقایسه کند.

جالب اینجا است که نقشه‌ها دقیقاً هم‌راستا نیستند؛ بنابراین، یا نقشه‌ی اکتشافی هیچ معنایی ندارد یا پروژه‌ی نقشه‌برداری NikTek هنوز به کار نیاز دارد. البته ممکن است که نقشه‌ی موجود در پوستر، نسخه‌ی کامل و نهایی نباشد.

GTA VI قرار است در سال ۲۰۲۵ منتشر شود؛ بنابراین، برای انتشار اطلاعات رسمیِ بیشتر از بازی باید انتظار بیشتری کشید. این یافته‌ی جدید مطمئناً یکی از بزرگ‌ترین اطلاعات GTA VI از زمانی است که راکستار تریلر رکوردشکن آن را منتشر کرد.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط