۷ دلیل برای آن‌که فورتنایت را بازی کنیم

امروزه بتل رویال (Battle Royale) یا جنگ تن‌به‌تن به سبکی محبوب و متعارف در صنعت گیمینگ تبدیل شده است. در این سبک از بازی‌ها صرفا یک نفر حق ادامه حیات خواهد داشت. فورتنایت یکی از مشهورترین بازی‌های ژانر بتل رویال با گیم‌پلی گروهی محسوب می‌شود و جذابیت و در عین‌حال رایگان بودن بازی، توجه میلیون‌ها مخاطب در سراسر جهان را به خود جلب نموده است. در ادامه به بررسی ۷ دلیل کلیدی برای موفقیت بازی فورتنایت می‌پردازیم:

  • یادگیری آسان

کاربران در حداقل زمان ممکن قادر به یادگیری اصول انجام بازی خواهند بود. حتی افراد بی‌تجربه در زمینه بازی‌های سبک تیراندازی نیز می‌توانند از فورتنایت به‌عنوان یک نقطه شروع فوق‌العاده لذت ببرند. صرف‌نظر از اجرای بازی در حالت انفرادی یا تیمی، ۵ مرحله نخست بازی برای آشنایی کاربران با فرامین کنترلی، الگوهای واکنشی و سبک‌های تاکتیکی کفایت خواهد کرد.

چنان‌چه از پیش‌ با ژانر بتل رویال آشنایی دارید؛ در این‌صورت یقینا فورتنایت فرصتی فوق‌العاده برای محک خوردن مهارت شما به‌شمار می‌آید.

  • دسترسی کاملا رایگان

فورتنایت یک بازی کاملا رایگان است و این موضوع یکی از مزایای اساسی آن نسبت به سایر پروژه‌های عظیم سبک بتل رویال محسوب می‌شود. بعلاوه این بازی نه‌تنها در کامپیوترهای شخصی بلکه در سایر پلتفرم‌های محبوب نظیر ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۴، macOS یا حتی اسمارت‌فون شما قابل دسترس است.

همچنین کاربران در جریان اجرای بازی نیز از پرداخت هرگونه هزینه جانبی بی‌نیاز خواهند بود. این پدیده بدان معناست که کاربران با دشمنان مجهز به سلاح‌های پولی پیشرفته هرگز مواجه نخواهند شد. بعلاوه سلاح‌های نسبتا متنوع نیز به‌صورت رایگان در اختیار گیمر قرار می‌گیرند.

  • عدم امکان هرگونه تقلب

افراد متقلب بدون در نظر گرفتن کیفیت حقیقی بازی، هرگونه تجربه گیم‌پلی را به‌طور کامل نابود می‌کنند. با این‌حال کمپانی Epic Games با درکی مناسب از این موضوع و اتخاذ تدابیر تقابلی موثر، علیه توسعه‌دهندگان متقلب اعلام جنگ نموده است. هکرها و تولیدکنندگان متفرقه نرم‌افزار همواره با شکایات حقوقی دست‌به‌گریبان هستند و بر اساس داده‌های موسسه Torrent Freak حتی آژانس‌های خصوصی مجری قانون نیز به منظور پیشگیری از بروز مشکلات مرتبط با اعمال متقلبانه به خدمت گرفته می‌شوند.

اکنون فورتنایت در زمینه مقابله با تقلب و کلاهبرداری، برترین بازی موجود در بازار به‌شمار می‌رود؛ موضوعی که به‌خودی‌خود یک مشخصه جذاب قلمداد می‌شود.

  • زمان‌های صف و بازی با دوستان

شایان به ذکر است که مدت زمان کلی انتظار پیش از اجرای بازی فورتنایت به‌ندرت فراتر از ۱ دقیقه خواهد بود. بدین‌ترتیب با فشردن دکمه Play ظرف مدت کمتر از ۱ دقیقه بازی اجرا می‌شود. از این گذشته، هر روزه تعداد بازیکنان مستقل آنلاین از ۲ میلیون نفر نیز فراتر می‌رود.

اگرچه انجام بازی در حالت Solo کاملا سرگرم‌کننده است؛ اما بازی کردن با دوستان از هیجان مضاعفی برخوردار خواهد بود. فورتنایت حالات مختلف بازی نظیر تیم‌های ۲ یا ۴ نفره را پیش روی کاربران قرار می‌دهد. در حالت Duo، شما با ۴۹ تیم ۲ نفره دیگر مقابله می‌کنید. این در حالیست که در مد Squad با ۲۵ تیم ۴ نفره دیگر جدال خواهید کرد.

  • قابلیت ساخت‌وساز و تخریب

فورتنایت یکی از برترین بازی‌ها با محیط تعاملی است که متغیرهای گیم‌پلی متعددی را در اختیار چنین طیف گسترده‌ای از کاربران قرار می‌دهد. در این بازی شما نه‌تنها قادر به تخریب ساختمان‌ها، درختان یا صخره‌ها هستید؛ بلکه می‌توانید به ساخت قلعه، پل یا تله برای دشمنان بدشانس خود بپردازید.

چنان‌چه آرزو داشتید که یک بازی تیراندازی تاکتیکی با امکانات خلاقانه یا مخرب بی‌پایان را تجربه نمایید؛ در این‌صورت فورتنایت به منزله مسابقه‌ای فوق‌العاده برای شما خواهد بود.

  • ماهیت منحصربه‌فرد و غیر قابل پیش‌بینی بازی

شما هرگز قادر به پیش‌بینی سرنوشت تیم خود در مسابقه بعدی نخواهید بود. بعضا پس از فرود با لشگری از دشمنان بی‌رحم مواجه می‌شوید و گاهی اوقات نیز با وزش یک طوفان غیرمنتظره به موقعیت مرکزی نقشه هدایت خواهید شد.

به لطف تغییرات پیوسته محیط داخلی بازی، کاربران همواره با تجربه‌ای جدید و بی‌نظیر سروکار خواهند داشت. موضوعی که کاربران را به اجرای مکرر بازی ترغیب می‌کند.

مطالب مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *