یکی از بدترین مشکلات مایکروسافت تیمز بالاخره حل می‌شود

مایکروسافت تیمز باید تشخیص دهد که آیا هنگام مکالمه، موسیقی در حال پخش خواهد ماند یا خیر. به لطف به‌روزرسانی جدید مایکروسافت تیمز، شنیدن موسیقی با صدای بلند یا صدا‌های دیگر که باعث ایجاد مشکل در طی یک تماس ویدیویی می‌شود، می‌تواند به زودی حل شود.

این سرویس کنفرانس ویدیویی اعلام کرده است که در حال کار بر روی ارتقای جدیدی است و همچنین ادعا می‌کند این آپدیت جدید موسیقی را به طور خودکار شناسایی کرده و آن را قطع می‌کند تا موجب آزار و اذیت شما در هنگام برقراری تماس نشود.

این شرکت از ابزار‌های رفع نویز مبتنی بر یادگیری ماشین برای شناسایی سیگنال‌های غیرگفتاری در طول تماس مایکروسافت تیمز استفاده می‌کند و بررسی می‌کند که آیا آن‌ها را حذف کند یا نه، به این معنی که صدای شما تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد.

کاهش نویز در مایکروسافت تیمز

در نقشه راه رسمی مایکرؤسافت ۳۶۵ آمده است: «رفع نویز مبتنی بر یادگیری ماشینی هر سیگنال غیرگفتاری را که توسط میکروفون دریافت می‌شود به عنوان نویزی در نظر می‌گیرد که باید سرکوب شود. برای جلوگیری از قطع موسیقی و برای اینکه کاربران بتوانند حالت جدید موسیقی با کیفیت بالا را فعال کنند، ما یک آشکارساز موسیقی مبتنی بر ML ساخته‌ایم که هر زمان که موسیقی وجود داشته باشد از طریق یک اعلان به کاربر اطلاع می‌دهد.»

مایکروسافت می‌گوید این ابزار می‌تواند برای جلوگیری از نویز‌های ناخواسته پس‌زمینه، مانند پخش موسیقی در کافی‌شاپ، اگر از راه دور کار می‌کنید، مفید و بسیار حیاتی باشد.

همچنین این ابزار به کاربران این امکان را می‌دهد که انتخاب کنند که موسیقی ورودی دلخواه در موارد خاص قطع نشود، مثلاً در طول یک درس موسیقی آنلاین.

این به‌روزرسانی هنوز در حال توسعه است و مایکروسافت می‌گوید‌ امیدوار است بتواند تا ژانویه ۲۰۲۲ این آپدیت را منتشر کند. خبر خوب این است که به‌روزرسانی برای در دسترس بودن عمومی تنظیم شده، به این معنی که اکثر کاربران مایکروسافت تیمز باید ارتقا را دریافت کنند اگرچه به نظر می‌رسد که این آپدیت فعلا به کاربران نسخه دسکتاپ محدود می‌شود.

به نظر می‌رسد این خبر جدید اولین خبر از مجموعه آپدیت‌های جدید مایکروسافت تیمز باشد، زیرا به نظر می‌رسد به موفقیت خود در صنعت کنفرانس ویدیویی ادامه دهد. مایکروسافت اخیراً ارتقا مشابهی را برای کاربرانی که به دنبال کنترل دقیق‌تر بر اعلان‌های فید فعالیت خود هستند، رونمایی کرده است که به آن‌ها امکان می‌دهد نوع اعلان‌هایی را که در فید فعالیت ظاهر می‌شود تغییر دهند، ‌امیدواریم مایکروسافت از خطر غرق شدن کاربران در پینگ بالا جلوگیری کند!

منبع:itresan

آموزش دوره مایکروسافت

مطالب مرتبط