اخبار جدیدرویداد ها

گیمزکام ۲۰۲۴ رکورد شکنی کرد | ۳۳۵ هزار بازدیدکننده

رکورد شکنی گیمزکام ۲۰۲۴

گیمزکام ۲۰۲۴ یکی از بزرگ‌ترین و هیجان‌انگیزترین رویدادهای بازی‌های ویدیویی در دنیاست که امسال از ۳۱ مرداد تا ۴ شهریور در شهر زیبای کلن آلمان برگزار شد. این رویداد پرطرفدار امسال میزبان جمع کثیری از گیمرها و علاقه‌مندان به بازی‌های ویدیویی بود و به نظر می‌رسه که نسبت به سال گذشته استقبال بیشتری داشته.

طبق گزارش سایت «Venturebeat»، بیش از ۳۳۵ هزار نفر از سراسر دنیا در گیمزکام ۲۰۲۴ حضور داشتند، که این رقم نسبت به سال قبل بیش از ۱۵ هزار نفر افزایش رو نشون می‌ده. این طرفداران از ۱۲۰ کشور مختلف به کلن آمدند تا جدیدترین بازی‌ها رو تجربه کنند و با دیگر گیمرها در ارتباط باشند. علاوه بر این، حدود ۸۰ هزار نفر هم در فعالیت‌های مرتبط با گیمزکام در سطح شهر کلن شرکت کردند که نشان از علاقه گسترده به این رویداد داره.

جالبه بدونید که کاربران این رویداد در مجموع ۳۱۰ میلیون تعامل آنلاین مثل تماشای ویدیوها، لایک‌ کردن پست‌ها، به اشتراک گذاشتن محتوا و کامنت گذاشتن داشتند، که این خودش نشون‌دهنده محبوبیت بالای گیمزکام حتی در فضای آنلاین هست. به علاوه، بیش از ۴۰ میلیون نفر رویداد «Gamescom Opening Night Live» رو به صورت آنلاین تماشا کردند که این رقم نسبت به سال گذشته تقریباً دو برابر شده.

گیمزکام 2024

«جرالد بوزه»، مدیرعامل مرکز نمایشگاهی Koelnmesse، اهمیت جهانی گیمزکام رو تأیید کرده و گفته که این رویداد یکی از مهم‌ترین عوامل در صنعت گیم هست، چرا که افراد از سراسر دنیا رو به هم نزدیک‌تر می‌کنه و باعث تقویت نوآوری و همکاری در این حوزه می‌شه.

همچنین، «فلیکس فالک»، مدیرعامل انجمن صنعت بازی‌های آلمان، به اهمیت افزایش مشارکت بین‌المللی در گیمزکام اشاره کرده و از تلاش اروپایی‌ها برای تبدیل شدن به رهبران صنعت گیم و تأثیرگذاری فرهنگی این حوزه بر کشورهای مختلف صحبت کرده.

در نهایت، بیش از ۳۲ هزار نفر از بازدیدکنندگان رو هم نمایندگان تجاری شرکت‌های فعال در حوزه گیمینگ تشکیل دادند که بیشتر اون‌ها از کشورهای آمریکای شمالی و ژاپن بودند. این نشون می‌ده که گیمزکام به عنوان یک پلتفرم جهانی، چقدر توانسته توجه بازی‌سازان و شرکت‌های بزرگ رو به خودش جلب کنه.

درباره تصاویر فاش شده از گوگل پیکسل ۹a مطالعه کنید

درباره حذف کنترل پنل بعد از ۳۹ سال مطالعه کنید

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا