ساخت تصاویر واقع‌گرایانه با دستور متنی فارسی!

ساخت وکتورهای گرافیکی و تصاویر واقع‌گرایانه در نسل جدید هوش مصنوعی Adobe FireFly به‌سادگی امکان‌پذیر است.

تنها هفت ماه از انتشار نسخه‌ی بتای هوش مصنوعی فایرفلای می‌گذرد (ادوبی این سرویس را در رویداد Adobe Max 2023 معرفی کرد). نسل دوم هوش مصنوعی مولد فایرفلای برای طراحان گرافیک انتخاب مناسبی است؛ چرا که قابلیت ساخت تصاویر گرافیکی وکتور در آن فراهم است. فایرفلای از همه‌ی نرم‌افزارهای ویرایش تصویر و ویدئو ادوبی پشتیبانی می‌کند.

امکان نوشتن متن به ۱۰۰ زبان دنیا در هوش مصنوعی فایرفلای وجود دارد و زبان فارسی هم یکی از این ۱۰۰ زبان است. قابلیت Generative Match که به‌تازگی به فایرفلای اضافه شده است، تصاویر هنری را به‌صورت خلاقانه‌ای بازسازی می‌کند.

به‌گزارش انگجت، فایرفلای در نرم‌افزار Adobe Express به‌منظور تولید قالب‌های چاپی برای امور تبلیغاتی و بازاریابی قرار داده شده است. طرح‌های ساخته شده توسط فایرفلای در ادوبی اکسپرس قابل ویرایش هستند و می‌توان آن‌ها را طبق سلیقه طراحی کرد.

پیشرفت تبدیل متن به تصاویر در نسل جدید فایرفلای مشهود است و ادوبی هم به ساخت تصاویر واقع‌گرایانه‌تر نسبت به نسل قبلی فایرفلای اشاره کرد. امکان تغییر تاری پشت سوژه و تغییر عمق میدان عکس در نسخه‌ی جدید فایرفلای برای ویرایش بهتر تصاویر برای کاربران فراهم شده است. می‌توانید از طریق Prompt Guidance فایرفلای برای خروجی بهتر تصاویر کمک بگیرید.

منبع : زوم ایت

مطالب مرتبط