گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت ۱۱ پرو به فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات مجهز خواهد بود

اخبار و شایعات اولیه پیرامون گوشی‌های هوشمند شیائومی سری ردمی نوت ۱۱ از این امر حکایت دارند که نسخه‌های پرو یا پرو مکس این خانواده، احتمالا از فناوری شارژ سریع ۱۲۰ وات برخوردار خواهند بود.

اطلاعات فوق‌الذکر که در حسابی تحت عنوان Digital Chat Station منتشر شده است، اساساً نخستین اطلاعات مهمی است که از گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۱ مخابره شده است. با توجه به خبر فوق، ویژگی شارژ سریع گوشی‌های هوشمند جدید کمپانی شیائومی، نسبت به اسمارت‌فون‌های نسل قبل یعنی نوت ۱۰ پرو و نوت ۱۰ پرو مکس جهشی قابل توجه داشته است.

شایان ذکر است که دستگاه‌های نسل قبل ردمی نوت از فناوری شارژ سریع ۳۳ وات بهره‌مند بودند. جالب توجه است که حتی نسخه‌ای از گوشی هوشمند ردمی نوت ۱۰ پرو که منحصرا برای کشور چین تولید شده بود نیز به فناوری شارژ سریع ۶۷ وات مجهز بوده است.

در حال حاضر گوشی‌های هوشمند شیائومی ۱۱T پرو و میکس ۴ از شارژ سریع ۱۲۰ وات پشتیبانی می‌کنند که چندی پیش روانه بازار شده‌اند. گفتنی است که سایر مشخصات فنی و کلیدی گوشی‌های هوشمند سری ردمی نوت ۱۱ منتشر نشده است. اما انتظار می‌رود که به زودی اطلاعات بیشتری از این سری انتشار یابد.

منبع:ITresan

آموزش دوره +Network

مطالب مرتبط