انتشار اطلاعاتی از مشخصات گوشی سرفیس Duo 2 مایکروسافت

انتشار اطلاعاتی از مشخصات گوشی سرفیس Duo 2 مایکروسافت

پس از انتشار تصاویری از نمونه اولیه سرفیس Duo ۲ مایکروسافت، اکنون نتایج بنچمارکی منتسب به این گوشی منتشر شده که مشخصات فنی این محصول را فاش می‌کند.

گوشی هوشمند تاشویی که به نظر، تست‌های داخلی آن انجام شده و احتمالا در ماه اکتبر رونمایی خواهد شد. طبق اطلاعاتی که در این بنچمارک آمده، سرفیس Duo ۲ مجهز به پردازنده اسنپدراگون ۸۸۸، رم ۸ گیگابایتی و اندروید ۱۱ خواهد بود.

همچنین تراشه آدرنو ۶۶۰ بار پردازش گرافیکی این گوشی را به دوش می‌کشد. نتایج این بنچمارک نشان می‌دهد که سرفیس Duo ۲ از لحاظ عملکرد، یک سروگردن بالاتر از محصول قبلی این خانواده قرار می‌گیرد.

انتشار اطلاعاتی از مشخصات گوشی سرفیس Duo 2 مایکروسافت

اطلاعات حاصل از بنچمارک نسل اول سرفیس Duo مایکروسافت نشان می‌داد که این گوشی در تست تک هسته‌ای امتیاز ۷۳۵ و در تست چند هسته‌ای امتیاز ۲۶۷۸ را کسب کرد اما بنچمارک اخیر این امتیازها برای سرفیس Duo ۲ را به ترتیب برابر با ۱۰۹۱ و ۳۵۱۹ ثبت کرده است. دلیل اصلی این تفاوت در عملکرد، استفاده از پردازنده جدید شرکت کوالکام است.

در حال حاضر، بسیاری از علاقه‌مندان به گوشی‌هایی با نمایشگرهای دوگانه و تاشو، منتشر ورود سرفیس Duo ۲ به بازارا هستند. محصولی که قرار است به دوربین سه‌گانه مجهز شود و ویژگی‌هایی همچون درگاه USB-C، حسگر اثر انگشت، فناوری ۵G و پشتیبانی از NFC را در خود جای دهد.

اگرچه هنوز مایکروسافت در این رابطه حرفی نزده، اما شنیده‌ها حاکی از آن است که سرفیس Duo ۲ در ماه اکتبر معرفی و در اواخر سال جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. از جمله محصولات مورد انتظار مایکروسافت برای رونمایی در هفته‌های پیش رو می‌توان به سرفیس بوک ۴ و سرفیس گو ۳ اشاره کرد.

مطالب مرتبط