لوگو جدید Bluesky رونمایی شد: پروانه آبی

بلواسکای تغییرات بسیار جذابی دریافت کرده که یکی از آن‌ها، لوگو جدید این شبکه‌ی اجتماعی غیرمتمرکز است.

بلواسکای که آن را به‌عنوان جایگزین غیرمتمرکز توییتر می‌شناسیم فقط ازطریق دعوت‌نامه دردسترس است؛ اما طبق پست وبلاگی جی گرابر، مدیرعامل این پلتفرم، اکنون برای مشاهده‌ی پست‌ها شبکه‌ی اجتماعی مورد اشاره نیازی به ورود ندارید. درواقع بدون نیاز به ثبت‌نام می‌توان پست‌های بلواسکای را ازطریق نسخه‌ی تحت‌وب و اپلیکیشن آن مشاهده کرد.

کاربران بلواسکای می‌توانند ازطریق تنظیمات، پست‌های خود را از دید کاربران غیرعضو مخفی کنند، اما پلتفرم مذکور می‌گوید شاید برنامه‌های دیگر چنین درخواستی را نپذیرند و بنابراین تغییر گزینه‌ی مورد اشاره، حساب افراد را در حالت خصوصی قرار نخواهد داد.

بلواسکای با انتشار یادداشتی اعلام کرد: «پلتفرم ما، شبکه‌ی اجتماعی باز و عمومی است. تنظیمات خصوصی بودن پست‌ها، محتوای آن‌ها را فقط در برنامه و وب‌سایت رسمی بلواسکای محدود می‌کند و امکان دارد سایر برنامه‌ها از این مورد پشتیبانی نکنند.»

شایان ذکر است پست‌های بلواسکای از قبل نیز ازطریق ابزار توسعه‌دهندگان دردسترس بوده‌اند.

تغییر دیگر بلواسکای، لوگوی جدیدی است که یک پروانه را نشان می‌دهد. پست وبلاگی مدیرعامل این شرکت اشاره می‌کند: «لوگوی برنامه قبلاً آسمان آبی با ابر بود اما متوجه شدیم مردم به‌طور طبیعی از ایموجی پروانه برای اشاره به بلواسکای استفاده می‌کنند. پروانه درواقع نمادی از مأموریت ما برای تبدیل‌ رسانه‌های اجتماعی به چیزی جدید است.»

منبع : زومیت

مطالب مرتبط