کامپیوتر All in One اچ پی با نمایشگر ۳۴ اینچ ۵K همراه یک لپ تاپ هیبرید معرفی شد.

کمپانی اچ پی از یک کامپیوتر All in One با نمایشگر ۳۴ اینچی ۵K، یک لپ تاپ هیبرید، یک مانیتور و یک وب‌کم استریمینگ جدید رونمایی کرد.

 

بیشتر تمرکز HPبه جای ارائه قابلیت‌های هوشمندانه، روی عملکرد کامپیوترهای شخصی خودش است؛ اما این بار آن‌ها رویکرد متفاوتی را در پیش گرفته‌اند. این کمپانی آمریکایی از یک جفت کامپیوتر جدید رونمایی کرده که هر کدام امکانات جذابی را برای کاربران دورکار ارائه می‌کنند. یکی از آن‌ها یک لپ تاب از سری دراگون فلای و دیگری یک کامپیوتر آل این وان است.

لپ تاپ هیبرید Dragonfly Folio G3 اچ پی

کمپانی اچ پی نخستین مدل فولیو هیبریدی از سری Dragonfly را به نام Dragonfly Folio G3 رونمایی کرده است. درست مثل محصولات قبلی این خانواده، شما یک نمایشگر ۱۳.۵ اینچی را روی این لپ تاپ در اختیار خواهید داشت که می‌تواند به عنوان یک تبلت نیز مورد استفاده قرار بگیرد. البته برخلاف انتظار خبری از چیپست اسنپدراگون روی این مدل نیست. درست مثل کامپیوترهای عادی، شما یک پردازنده نسل دوازدهمی Intel Core i5 یا i7 تا حداکثر ۳۲ گیگابایت رم و یک سیستم خنک کننده جدید را در اختیار خواهیدداشت که می‌تواند حداکثر عملکرد سخت افزاری را فراهم کند.

لپ تاپ هیبرید Dragonfly Folio G3 اچ پی

این لپ تاپ از وزن مناسب ۱.۴ کیلوگرمی برخوردار است و شما می‌توانید بین یک نمایشگر LCD با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۲۸۰ پیکسلی یا یک پنل OLED با رزولوشن ۳۰۰۰ در ۲۰۰۰ پیکسلی یکی را انتخاب کنید. هیچ اسلاتی روی این دستگاه برای میزبانی از قلم استایلوس وجود ندارد، اما می‌توانید به صورت مغناطیسی آن را به بدنه وصل کرده و مثل آیپدهای اپل از همین طریق شارژ کنید.

روی این تبلت یک جفت پورت USB-4 / تاندربولت ۴ در کنار یک جک صوتی قرار گرفته است و می‌توانید نسخه سیم کارت خور آن با پشتیبانی از اینترنت ۵G را تهیه کنید تا زمانی که به Wi-Fi دسترسی نداشتید هم بتوانید به اینترنت متصل شوید. حافظه داخلی این مدل از ۲۵۶ گیگابایت SSD آغاز می‌شود و تا ۲ ترابایت افزایش پیدا می‌کند. شروع قیمت این لپ تاپ هیبرید ۲،۳۷۹ دلار است.

کامپیوتر All in One اچ پی با نمایشگر ۳۴ اینچی

اچ پی برای کاربرانی که به یک کامپیوتر دسکتاپی جهت دورکاری احتیاج دارند هم یک کامپیوتر All in One را رونمایی کرده که نام دقیق آن “HP 34-inch All in One” است. نمایشگر این کامپیوتر وضوح ۵K با نسبت تصویر فوق عریض را ارائه می‌کند و یک وب‌کم حرفه‌ای نیز روی آن تعبیه شده است. شما می‌توانید این دوربین وب‌کم ۱۶ مگاپیکسلی که به صورت مغناطیسی به بدنه دستگاه متصل است را جابجا کنید

کامپیوتر All in One اچ پی

کامپیوتر All in One اچ پیکامپیوتر All in One اچ پی

شما می‌توانید بین پردازنده‌های نسل دوازدهمی Core i5/i7/i9 اینتل یکی را انتخاب کنید و کارت گرافیک مستقل قدرتمند GeForce RTX 3050 یا ۳۰۶۰ را هم همراه آن سفارش دهید. ظرفیت رم آل این وان اچ پی حداکثر ۱۲۸ گیگابایت و حافظه داخلی آن ۴ ترابایتی SSD است. دو پورت تاندربولت ۴، چهار پورت USB-A، پورت اترنت، خروجی HDMI، جک صوتی و یک کارت حافظه SD روی کامپیوتر All in One اچ پی تعبیه شده است. قیمت این محصول ۲،۱۱۹ دلار اعلام شده است.

لوازم جانبی جدید HP

اچ پی در کنار این دو محصول، از دو لوازم جانبی جدید نیز رونمایی کرده است. یکی از آن‌ها مانیتور ۳۲ اینچی Z32k G3 اچ پی، نخستین مانیتور این کمپانی است که با فناوری IPS Black و تاندربولت ۴ همراه است. شما می‌توانید از طریق این پورت، لپ تاپ یا سایر وسایل خود را با توان حداکثر ۱۰۰ وات شارژ کنید. علاوه بر این می‌توانید یک نمایشگر اکسترنال با وضوح ۴K را به آن وصل کنید.

مانیتور ۳۲ اینچی Z32k G3 اچ پی

صفحه نمایش این مانیتور با نرخ ۴۰۰ نیت خیلی روشن و شفاف نیست، اما پوشش رنگی ۹۸ درصدی DCI-P3 را ارائه می‌کند که از آن گزینه جذابی برای تولیدکنندگان محتوا می‌سازد. در حال حاضر قیمت این مانیتور مشخص نیست.

وب‌کم HP 965

دومین وسیله جانبی HP، یک وب‌کم مغناطیسی مخصوص استریمینگ به نام HP 965 با وضوح ۴K است که فناوری تنظیم فریم هوش مصنوعی، فوکوس خودکار و عملکرد خوب در محیط تاریک با یک لنز ۱۸ میلی‌متری f/2.0 را ارائه می‌کند. قیمت این محصول ۱۹۹ دلار است.

 

مطالب مرتبط