آشنایی با سرویس «ازکی سلر»: زمین بازی جدید نمایندگان بیمه و بازاریابان

ازکی سلر با تمرکز اصلی بر نمایندگان و بازاریابان بیمه رونمایی شده و به آنها فرصت می‌دهد تا مشتریان خود را گسترش دهند.

استارتاپ‌های بیمه در سال‌های اخیر از پتانسیل‌های نمایندگان و بازاریابان بیمه که نقش اصلی در این زنجیره را دارند، به خوبی استفاده نکرده بودند. سایت ازکی با شناخت این نیاز، سرویسی به نام «ازکی سلر» را ایجاد کرده که تمرکز اصلی آن بر نمایندگان و بازاریابان بیمه و همکاری هر چه بیشتر و بهتر با آن‌هاست.

منبع: دیجیاتو

مطالب مرتبط