چگونه چند حساب کاربری در توییتر داشته باشیم؟

اگر به‌تازگی متوجه شده‌اید که در توییتر نیز می‌توان چند حساب مختلف داشت، اما نمی‌دانید چگونه باید این کار را انجام دهید، در این مقاله همراه ما باشید.

داشتن دو یا چند حساب کاربری در پلتفرم‌هایی مثل اینستاگرام، برای کاربران فرصتی است تا حساب‌های شخصی و تجاریشان را به‌طور جداگانه مدیریت کنند. اما سوال اینجا است که آیا می‌توان علاوه‌بر اینستاگرام در پلتفرمی همچون ایکس نیز با ساخت چند حساب کاربری، کار و زندگی را از هم جدا کرد؟

به‌طورکلی، هر کاربر ایکس می‌تواند حداکثر پنج حساب کاربری داشته باشد و در هر کدام از این حساب‌ها قادر است به راحتی از ویژگی‌هایی مانند توییت نوشتن، ریتوییت و کوت کردن بهره‌مند شود. در این مقاله، خواهیم دید که چگونه می‌توان در توییتر چند حساب کاربری ایجاد کرد.

ساخت حساب کاربری دوم در توییتر

برای ساخت حساب دوم در توییتر، به حساب کاربری خود در این پلتفرم وارد شوید و سپس مراحل زیر را دنبال کنید:

  • ابتدا وارد حساب ایکس شوید.
  • روی عکس پروفایل در گوشه‌ی بالا سمت چپ ضربه بزنید.
  • نماد سه‌نقطه را انتخاب کنید.
  • با انتخاب Create a new account می‌توانید مراحل باز کردن حساب توییتر را پیش ببرید.

اگر قبل‌تر حساب دیگری ایجاد کرده‌اید و حالا می‌خواهید بدون خارج‌شدن از حساب فعلی، وارد حساب دیگرتان شوید، پس از انتخاب نماد سه‌نقطه کافی است گزینه‌ی Add an existing account را انتخاب کنید. همین مراحل را می‌توانید برای ساخت حساب‌های سوم، چهارم و پنجم نیز پیش ببرید.

ساخت چند حساب توییتر در کامپیوتر

وقتی از طریق نسخه‌ی وب وارد حساب ایکس می‌شوید، برخلاف نسخه‌ی اندروید یا iOS امکان ایجاد حساب جدید را ندارید؛ بنابراین، صفحه‌ی توییتر را در مرورگرتان باز کنید و سپس با انتخاب Create account مراحل ساخت حساب را پیش ببرید. توجه داشته باشید که برای ساخت حساب جدید، نباید از ایمیل یا شماره تلفن ثبت‌ شده در حساب‌های قبلی استفاده کنید.

پس از ایجاد حساب جدید، اکنون می‌توانید وارد وب‌سایت ایکس شوید، روی نماد سه‌نقطه در گوشه‌ی سمت چپ پایین ضربه بزنید و سپس Add an existing account را برای ورود به حساب‌های دیگرتان انتخاب کنید.

جابجایی بین حساب‌های توییتر

حال که حساب‌های جدیدتان را راه‌اندازی کرده‌اید، به‌راحتی می‌توانید بین حساب‌های مختلف جابه‌جا شوید. برای مشاهده‌ی همه‌ی حساب‌های متصل در وب‌سایت ایکس، روی نام کاربری در گوشه‌ی پایین سمت چپ کلیک کنید. پس از مشاهده‌ی تمام حساب‌های متصل، برای ورود به هر اکانت، روی نام کاربری موردنظر ضربه بزنید.

در گوشی هوشمند اندرویدی، روی نماد نمایه ضربه بزنید و فلش رو به پایین را فشار دهید. کاربران آیفون نیز باید برای مشاهده‌ی حساب‌های کاربری، نماد همبرگر را انتخاب کنند.

در مجموع، ساخت چند حساب توییتر فرآیند دشواری نیست؛ بااین‌حال، این نکته را مدنظر داشته باشید که ورود به اکانت‌های مختلف را در گوشی و وب‌سایت، باید به‌طور جداگانه انجام دهید.

منبع : زوم ایت

مطالب مرتبط