پیام‌رسان پیش‌فرض Android آپدیت شد؛ عکس‌ها را برش دهید و به استیکر تبدیل کنید

گوگل اخیراً ویژگی‌های مختلفی به پیام‌رسان خود یعنی Google Messages اضافه کرده و حالا قابلیت جذاب Photomoji را به‌طور آزمایشی ارائه داده است.

هفته‌ی گذشته گوگل چند قابلیت جدید به برنامه‌ی پیام‌رسان اندروید خود یعنی Messages اضافه کرد. این اپلیکیشن حالا به ویژگی برش تصویر مشابه پیام‌رسان‌ گوشی آیفون و گوشی سامسونگ مجهز شده و برای برخی کاربرانِ نسخه‌ی بتا دردسترس قرار گرفته است.

طبق اعلام وبلاگ رسمی Google، قابلیت جدید پیام‌رسان به کاربران اجازه می‌دهد عکس‌های مورد نظرشان را به واکنش‌های ایموجی تبدیل کنند.

اگر در بخش نوشتن پیام متنی در Google Messages، نشان دایره‌ای روی دکمه‌ی ایموجی قرار بگیرد، یعنی عملکرد جدید برای شما دردسترس قرار گرفته است. طبق گزارش‌ها، کاربران می‌توانند از Photomoji در بخش شکلک‌های استاندارد و واکنش‌های ایموجی به پیام‌ها استفاده کنند.

در تصاویر زیر نمونه‌هایی از تصاویر تبدیل‌شده به ایموجی را مشاهده می‌کنید.

برای استفاده از Photomoji وقتی روی Create ضربه بزنید صفحه‌ای برای انتخاب عکس مورد نظر باز خواهد شد. گوگل می‌گوید با ویژگی مذکور می‌توان عکس‌ها را به‌سرعت به شکلک تبدیل کرد و به‌نظر می‌رسد این فرایند به‌طور خودکار انجام می‌شود.

پس‌از ایجاد ایموجی سفارشی، می‌توان از آن برای واکنش به پیام‌های دیگران استفاده کرد. علاوه‌بر این می‌توان شکلک سفارشی را مثل سایر شکلک‌های استاندارد برای دیگران فرستاد.

منبع : زومیت

مطالب مرتبط