اخبار جدیدتکنولوژیشبکه اجتماعینرم افزار

پلتفرم تردز قبل از یک‌سالگی به ۱۷۵ میلیون کاربر رسید.

آمار دیدنی تردز

مارک زاکربرگ، مدیر عامل شرکت متا پلتفرمز (META.O)، در پیش از سالگرد اول آن، اعلام کرد که «تردز»، جدیدترین پیشنهاد شبکه‌های اجتماعی این شرکت، بیش از ۱۷۵ میلیون کاربر فعال ماهانه دارد.

«تردز» به چالش‌کننده‌ای برای X، که پیشتر به عنوان توییتر شناخته می‌شد، تبدیل شده است. این اپلیکیشن در تاریخ ۵ جولای سال گذشته در فروشگاه‌های برنامه‌ها عرضه شد، با هدف جلب کاربرانی از سایت میکروبلاگینگ اصلی که در آن زمان توسط میلیاردر الن ماسک خریداری می‌شد. «تردز» در کمتر از یک هفته به ۱۰۰ میلیون کاربر رسید، نیمه اول آن به دلیل راه‌اندازی آسان برای کاربران اینستاگرام برای تنظیم پروفایل «تردز» خود بود، اما برخی از کاربران اولیه بعداً از استفاده از آن دست کشیدند.

“چه سال خوبی بود!”، این را مارک زاکربرگ در یک پست تردز اعلام کرد. در آوریل، او اعداد کاربران فعال ماهانه تردز را بیش از ۱۵۰ میلیون اعلام کرده بود. تعداد کاربران ماهانه تنها تصویر محدودی از محبوبیت تردز را نشان می‌دهد، بدون اطلاعاتی از شماره‌های مهم مانند تعداد کاربران فعال روزانه و میانگین زمانی که هر کاربر بر روی پلتفرم صرف می‌کند. با وجود گسترش بین‌المللی و اضافه کردن ویژگی‌های جدید، تردز توانست تعداد کاربران خود را افزایش دهد، اما به گفته شرکت هوش بازار سنسور تاور، این پلتفرم با مشکلاتی در تحریک مشارکت کاربران مواجه است.

تردز هیچ گونه تبلیغاتی ندارد و از این رو، برای متا کمترین یا چیزی نمی‌آورد. این پلتفرم اخیراً به فدیورس پیوست، یک گروه از سایت‌های رسانه‌های اجتماعی که پروتکل ActivityPub را پشتیبانی می‌کنند و کاربران آنها می‌توانند در این پلتفرم‌ها با یکدیگر تعامل داشته باشند.

جاسمین انبرگ، تحلیل‌گر eMarketer، درباره‌ی تردز اظهار کرده است: “یک سال پس از راه‌اندازی، ما می‌دانیم که تردز چیزی نیست، اما نمی‌دانیم که چیست.” او افزوده که عدم هدایت و محتوای اصلی می‌تواند رشد این پلتفرم را تضعیف کند.

وی ادامه داده: “متا باید تصمیم بگیرد که آیا منطقی است تردز را به عنوان یک اپلیکیشن مستقل حفظ کند یا اینکه این مشارکت را به اینستاگرام هدایت کند. خبر خوب این است که علاقه تبلیغ‌دهندگان به این پلتفرم بسیار بالاست.”

مطالب دیگری که میتوانید مطالعه کنید :

ربات نظارتی در سن آنتونیو

سریع ترین داده های جهان

خدمات لنوو برای بازیابی حرارت

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا